Przebudzenie mocy

IRCenter opracowało insight na temat premiery ostatniej części Gwiezdnych Wojen.
O autorze
1 min czytania 2016-01-19

W mediach społecznościowych apogeum zainteresowania przypadło na grudzień – to właśnie wtedy internauci najczęściej dyskutowali i wyszukiwali informacji na temat gwiezdnej sagi. Odpowiadając na pytanie czy te liczby to dużo czy mało: więcej w porównaniu do innego kinowego hitu 2015 roku, czyli premiery Spectre.

Internauci przejawiali duże zainteresowanie grami oraz marką Lego. Fraza lego star wars to trzecia, najczęściej wpisywana fraza w kontekście Gwiezdnych Wojen (klocki, gry). Dużą popularnością cieszyła się także najnowsza produkcja EA: Star Wars Battlefront, która miała premierę w listopadzie ubiegłego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spośród wziętych pod uwagę sieci kinowych, najczęściej chwaliliśmy się wizytą w Multikinie – to właśnie to kino najczęściej pojawiało się wśród publikacji o Gwiezdnych Wojnach. Przebudzenie Mocy było chętniej wzmiankowane w kontekście kina, niż najnowsza część Bonda.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Internauci najczęściej pisali na temat Gwiezdnych Wojen na Facebooku. Instagram to drugie, najpopularniejsze miejsce dyskusji o kinach w kontekście Gwiezdnych Wojen. Internauci chętnie publikowali zdjęcia – siebie (i/lub swoich znajomych), a także zdjęcia samych biletów; robili to zwłaszcza w nocy – w trakcie samej premiery.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji można pobrać ze strony: LINK