W mediach społecznościowych apogeum zainteresowania przypadło na grudzień – to właśnie wtedy internauci najczęściej dyskutowali i wyszukiwali informacji na temat gwiezdnej sagi. Odpowiadając na pytanie czy te liczby to dużo czy mało: więcej w porównaniu do innego kinowego hitu 2015 roku, czyli premiery Spectre.
Zobacz również
Internauci przejawiali duże zainteresowanie grami oraz marką Lego. Fraza lego star wars to trzecia, najczęściej wpisywana fraza w kontekście Gwiezdnych Wojen (klocki, gry). Dużą popularnością cieszyła się także najnowsza produkcja EA: Star Wars Battlefront, która miała premierę w listopadzie ubiegłego roku.
Spośród wziętych pod uwagę sieci kinowych, najczęściej chwaliliśmy się wizytą w Multikinie – to właśnie to kino najczęściej pojawiało się wśród publikacji o Gwiezdnych Wojnach. Przebudzenie Mocy było chętniej wzmiankowane w kontekście kina, niż najnowsza część Bonda.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Internauci najczęściej pisali na temat Gwiezdnych Wojen na Facebooku. Instagram to drugie, najpopularniejsze miejsce dyskusji o kinach w kontekście Gwiezdnych Wojen. Internauci chętnie publikowali zdjęcia – siebie (i/lub swoich znajomych), a także zdjęcia samych biletów; robili to zwłaszcza w nocy – w trakcie samej premiery.
Więcej informacji można pobrać ze strony: LINK