Marka Żywiec od 2015 roku w kampanii „Chce się Ż” z sukcesami opowiada o polskim apetycie na życie, o ciągłym nienasyceniu i czerpaniu z życia więcej. Swoją komunikację kieruje do konsumentów otwartych na nowe doświadczenia, ceniących w markach autentyczność i kreatywność. Marka w swojej najnowszej reklamie po raz kolejny pokazuje bohaterów, mających coś autentycznego do powiedzenia. Kieruje nimi ciekawość i nieoczywiste podejście do Ż. Podwodni hokeiści, łowcy burz czy zawodnicy sumo, pomimo swojej „niezwykłości” przekazują uniwersalne hasła, a puentą tegorocznego filmu jest hasło „Przed Tobą całe Ż”.
– Dzięki odważnej i unikalnej platformie komunikacji z sukcesem wzmacniamy pozycję marki Żywiec, jako najlepszego piwa w Polsce– mówi Marta Kuropatwińska, Marketing Manager marki Żywiec. – Platforma „Chce się Ż” przynosi świetne efekty wizerunkowe, co przekłada się na pozycję najsilniejszej marki alkoholowej w Polsce. Mamy apetyt na więcej, dlatego nowy spot jeszcze mocniej zachęca konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze. Przed nami całe Ż – dodaje.
Zobacz również
Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie, kampanię na nośnikach outdoorowych i w mediach społecznościowych.
Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency. Reżyserami są Marco Bellone i Giovanni Consonni. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcję wykonali: Studio Televisor – obraz, Ztudio&Burza – dźwięk. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja VML. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]