Przedstawiamy ketchup Kotlin w butelce szklanej – bez octu i bez konserwantów

Intensywny smak w przejrzystych refleksach szkła, wysokiej jakości składniki w aerodynamicznym kształcie, zero octu, zero konserwantów. No i pomidory! Najnowszy spot marki Kotlin utrzymany jest w klimacie trailera filmowego.
O autorze
0 min czytania 2016-06-02

Gra światłem oraz zbliżeniami podkreślają charakter tegorocznej nowości od Kotlina – wysokiej jakości ketchupu bez octu oraz konserwantów, zamkniętego w atrakcyjnym, szklanym opakowaniu.

Kampania emitowana będzie na antenie największych polskich stacji TV. Intensywnej kampanii reklamowej towarzyszyły będą spoty przy najważniejszych meczach Mistrzostw Europy w piłce nożnej, komunikacja w Internecie, prasie handlowej oraz materiały POS w sklepach.

Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj