Wprowadzenie produktu do barów kinowych jest wspierane za pomocą materiałów marketingowych i komunikacji na ekranach plazmowych. W październiku w całej sieci Cinema City oraz Helios realizowana jest również regularna kampania reklamowa marki Tarczyński. Współpraca obejmie także sponsoring tytularny sal kinowych w 7 głównych lokalizacjach oraz działania bezpośrednie podczas spotkań z cyklu pokazów Ladies Night/Kino Kobiet. Projekt koordynowany jest przez New Age Media.
W specjalnych blokach reklamowych przed samym filmem emitowane będą 30 sekundowe spoty promujące kabanosy Tarczyński, jako „doskonale wysuszone”, „idealnie kruche” lub „idealnie cienkie” i „z najlepszego mięsa”.
Zobacz również
Współpraca ma na celu uświadomienie Polakom, że Kabanosy Tarczyński to doskonała przekąska, którą można zjeść wszędzie – także w kinie – mówi Piotr Mańdok, Trade Marketing Manager, Tarczyński S.A.
Promocja w kinach jest częścią szerokich działań marketingowych marki Tarczyński, na które składa się m.in. kampania w TV, Internecie oraz silne wsparcie trade marketingowe.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell