Przekaz podprogowy jako list do Mikołaja, czyli sposób x-kom na idealny prezent

Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? x-kom proponuje wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.
O autorze
1 min czytania 2018-12-11

Mikołaj nie zawsze trafia w dziesiątkę z wyborem prezentu. Po świętach na aukcje internetowe trafia ponad milion niechcianych produktów, a badania pokazują, że rozczarowani rzeczami znalezionymi pod choinką jest ponad 1/3 Polaków. Najprostszym rozwiązaniem byłoby napisanie listu do naszego Mikołaja, ale z różnych przyczyn nie wszyscy mamy śmiałość, aby wprost zasugerować bliskim co chcielibyśmy pod choinką znaleźć. x-kom proponuje wykorzystać w tym celu „przekaz podprogowy”.

Zasada jest prosta – z listy potencjalnych prezentów wybieramy to, co najbardziej nam się podoba, np. konsolę do gier. Każdemu z produktów towarzyszy zdjęcie uroczego kotka. Wystarczy, że skopiujemy link i podeślemy wspomniane zdjęcie ślicznej kici osobie, od której chcielibyśmy taki prezent otrzymać. Od tej pory na każdej stronie internetowej, którą odwiedzi ta osoba, x-kom wyświetlać jej będzie informację co jest najlepszym prezentem na święta – w naszym przypadku będzie to właśnie konsola do gier.

Kampania realizowana przez x-kom nie jest skomplikowana technicznie. Wykorzystuje powszechnie stosowany w całym internecie remarketing. To właśnie to narzędzie odpowiedzialne jest za wyświetlanie nam na każdej stronie produktów, które wcześniej oglądaliśmy w sklepach i portalach aukcyjnych. W tym przypadku osoba, która weszła na stronę z uroczym kotkiem, zamiast reklam słodkich czworonogów zobaczy sugestię najlepszego prezentu pod choinkę.

Więcej informacji znajduje się na stronie akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Sklep internetowy x-kom w październiku br. wystartował z kampanią na Pornhubie. To błyskotliwa, jedna z lepszych kampanii w polskim internecie tego roku, czy porażka marketera i tani sposób na zaistnienie?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się