x-kom wystartował z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub

x-kom ruszył z pierwszą polską kampanią w serwisie Pornhub. Działania mają na celu walkę z dyskryminacją osób leworęcznych. Kampania potrwa do końca października br.
O autorze
1 min czytania 2018-10-24

Serwis Pornhub regularnie zaskakuje nas swoimi akcjami marketingowymi. Tak było np. ze zbiórką na wysłanie aktorów w kosmos, czy opublikowaniem spadku oglądalności w stanach, w których właśnie trwało zaćmienie słońca. Ze względu na swoją kontrowersyjność nie jest to zbyt popularne miejsce na reklamę firm spoza branży. Jednak dziś, 24 października polski sklep internetowy x-kom wystartował ze specjalną kampanią w serwisie.

– Niestety osoby leworęczne często są dyskryminowane przez wielu producentów sprzętu elektronicznego i to właśnie dla nich przygotowaliśmy specjalną promocję. Przed startem kampanii społecznej szukaliśmy miejsca, gdzie możemy spotkać sporo użytkowników leworęcznych. Badania i ankiety wskazały nam właśnie Pornhub. Nie boimy się tego serwisu. Po prostu chcemy trafić z naszą promocją do jak najszerszej grupy zainteresowanych – mówi Jakub Biel, PR & communication manager w firmie x-kom

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty i specjalną stronę stworzoną na potrzeby kampanii można zobaczyć pod adresem: inspiracje.x-kom.pl/leworeczni

Kampania potrwa tydzień, czyli do końca października. Reklama na Pornhubie będzie wyświetlana na komputerach stacjonarnych. Tagi wybrane przez sklep to: geek, gamer, firtnite, the witcher i inne powiązane z grami oraz komputerami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się