Serwis Pornhub regularnie zaskakuje nas swoimi akcjami marketingowymi. Tak było np. ze zbiórką na wysłanie aktorów w kosmos, czy opublikowaniem spadku oglądalności w stanach, w których właśnie trwało zaćmienie słońca. Ze względu na swoją kontrowersyjność nie jest to zbyt popularne miejsce na reklamę firm spoza branży. Jednak dziś, 24 października polski sklep internetowy x-kom wystartował ze specjalną kampanią w serwisie.
Zobacz również
– Niestety osoby leworęczne często są dyskryminowane przez wielu producentów sprzętu elektronicznego i to właśnie dla nich przygotowaliśmy specjalną promocję. Przed startem kampanii społecznej szukaliśmy miejsca, gdzie możemy spotkać sporo użytkowników leworęcznych. Badania i ankiety wskazały nam właśnie Pornhub. Nie boimy się tego serwisu. Po prostu chcemy trafić z naszą promocją do jak najszerszej grupy zainteresowanych – mówi Jakub Biel, PR & communication manager w firmie x-kom
Produkty i specjalną stronę stworzoną na potrzeby kampanii można zobaczyć pod adresem: inspiracje.x-kom.pl/leworeczni
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa tydzień, czyli do końca października. Reklama na Pornhubie będzie wyświetlana na komputerach stacjonarnych. Tagi wybrane przez sklep to: geek, gamer, firtnite, the witcher i inne powiązane z grami oraz komputerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing