Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
„Orange Finanse to nowoczesna usługa wyznaczająca zupełnie nowy kierunek rozwoju dla operatora telekomunikacyjnego. Oferując możliwość wykonywania operacji bankowych przy pomocy smartfona, Orange dokłada kolejny element kompleksowej obsługi służący wygodzie klienta. W Orange Finanse będziemy mogli m.in. wykonać darmowe przelewy z własnego telefonu na numer telefonu odbiorcy, zapłacić zbliżeniowo za zakupy, a nawet wziąć pożyczkę.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis i dodała: „Wypromowanie innowacyjnej usługi wymagało od nas stworzenia nowego formatu kreatywnego. W kolejnych odsłonach kampanii będziemy prezentować zalety Orange Finanse.”
Zobacz również
Na potrzeby działań komunikacyjnych agencja Publicis przygotowała dwa spoty telewizyjne. Pierwszy z nich jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Plakaty będą widoczne między innymi na nośnikach zainstalowanych w warszawskim metrze.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Majewska (Producent), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Z ramienia Digital Wonderland za realizacje kampanii odpowiedzialni byli: Michał Kisielewski (Creative Director), Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Senior Copywriter), Anna Kwiatkowska (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gazdzie. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing