TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej ogólnodostępnej metodzie płatności w Polsce

O autorze
2 min czytania 2021-04-09

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW – rozwiązanie „trzy w jednym” – limit odnawialny do 10 tys. zł, płatność odroczona do 54 dni i raty. Wybór sposobu spłaty jest możliwy każdorazowo przy płaceniu za zakupy P24NOW.

Dziś zaprasza do poznania Oli i Tomka oraz ich rodzin w kampanii poświęconej P24NOW. Bohaterami jest para – Ola i Tomek oraz ich rodziny. W pięciu spotach zobaczymy krótkie historyjki opowiadające o zakupach – tych spontanicznych i planowanych – i o tym jak nasi bohaterowie łatwo, bezstresowo i bezpiecznie korzystają z nowej metody płatności.

– Płatności odroczone w ostatnim czasie cieszą się coraz większą popularnością. Zależało nam na tym, żeby dać klientowi dużą elastyczność jeśli chodzi o wybór sposobu płatności. Połączenie limitu odnawialnego, rat oraz płatności odroczonych to przyjazny, wygodny produkt, w którym klient decyduje w jakiej formie chce zapłacić za zakupy. Chcieliśmy, aby spoty pokazywały jak łatwe i bezpieczne jest korzystanie z tej metody płatności i podkreślały, że to klient decyduje i wybiera dogodny dla siebie sposób spłaty, co jest jednym z benefitów tego produktu – mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

Oprócz Oli i Tomka w kampanii widzimy również ich rodziców, co pokazuje, że P24NOW to metoda płatności przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej. Zakupy, na jakie decydują się bohaterowie to ubrania, elektronika, kosmetyki, biżuteria, agd, a nawet kursy językowe. To pokazuje, że P24NOW sprawdza się w wielu branżach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Inspiracją dla spotów była estetyka filmów Wesa Andersona – odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Warto zwrócić też uwagę na sposób komunikacji – zdecydowaliśmy się na wpadającą w ucho rymowankę, której stałe elementy, w przystępny sposób opisujące produkt, wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty – wyjaśnia Magdalena Grablewska, marketing manager Przelewy24.

Kampania dostępna jest w Internecie od 6. kwietnia, natomiast 19. kwietnia pojawi się wybranych stacjach telewizyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk, która rozpoczęła współpracę w drodze konkursu. Odpowiada także za planowanie i zakup kampanii internetowej P24NOW.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Cieszymy się, że pomimo funkcjonowania w wymagających czasach, udało nam się dzięki zaufaniu naszego Klienta i modelowej współpracy z nim, stworzyć nieszablonowy projekt, który ma szansę stać się zapamiętywalnym i wyróżniającym w przestrzeni reklamowej – dodaje Dominik Gil, dyrektor zarządzający OldBoys&FreshMilk.

Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE z kolei za produkcje spotów odpowiada Dom Produkcyjny Muchas Gracias.