Przemysław Bluszcz znowu jako królik w 1-procentowym spocie Fundacji Hospicjum Onkologiczne

Polski aktor Przemysław Bluszcz ponownie wcielił się w rolę królika. Tym razem Ambasador FHO wylądował na planecie Hospicjum.
O autorze
1 min czytania 2019-03-22

Celem spotu jest zachęcenie podatników do przekazania 1 procenta podatku na rzecz FHO. Twórcy filmu po raz kolejny kładą nacisk na nietuzinkowość i nieoczywistość, aby wyróżnić go na tle innych produkcji 1-procentowych.

W tym roku królik przenosi się z boiska na nieznaną planetę, która ma symbolizować hospicjum jako miejsce przejścia z jednego świata w drugi. Nasz bohater jest łącznikiem i towarzyszem w podróży między tymi światami.

– Królik w baśniowy sposób przedstawia rolę hospicjum w życiu jego pacjentów. Naszym zadaniem jest towarzyszyć podopiecznym Fundacji. Pomóc im bezboleśnie i w godności przejść przez resztę życia – wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne. św. Krzysztofa.

Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w spot wzięły w nim udział charytatywnie. W roli królika wystąpił Przemysław Bluszcz. Scenariusz spotu przygotowała Zdena Šišová. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Paweł Tybora. Efekty komputerowe zapewnili: Magda Strękowska, Mikołaj Valencia, Dominik Laurysiewicz, Paweł Tybora. Producentami filmu są agencja Film it, Dariusz Pietrykowski i Andrzej Połeć, Producentem wykonawczym spotu jest Feliks Pastusiak. W realizację spotu zaangażowały się także agencje Muzyka Upright Music Polska, All For Movies, Studio Sonoria.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skali roku Fundacja Hospicjum Onkologiczneotacza opieką ponad 3 300 osób. Dzięki wpłatom z 1% powstaje szczególnego rodzaju hospicjum – miejsce, w którym pacjenci otrzymują zarówno najlepszą opiekę medyczną, jak i zwykłą ludzką bliskość. Aby pomóc Fundacji, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku do swojego PIT-u lub rozliczyć się online na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 2013 r. Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję „18,60”. Zachęca w niej do regularnego wspierania pacjentów, bo w hospicjum trwa… życie. Brzmi przewrotnie? Pan Edward, podopieczny hospicjum i główny bohater spotu, wyjaśnia to w 6 słowach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się