Celem spotu jest zachęcenie podatników do przekazania 1 procenta podatku na rzecz FHO. Twórcy filmu po raz kolejny kładą nacisk na nietuzinkowość i nieoczywistość, aby wyróżnić go na tle innych produkcji 1-procentowych.
W tym roku królik przenosi się z boiska na nieznaną planetę, która ma symbolizować hospicjum jako miejsce przejścia z jednego świata w drugi. Nasz bohater jest łącznikiem i towarzyszem w podróży między tymi światami.
Zobacz również
– Królik w baśniowy sposób przedstawia rolę hospicjum w życiu jego pacjentów. Naszym zadaniem jest towarzyszyć podopiecznym Fundacji. Pomóc im bezboleśnie i w godności przejść przez resztę życia – wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne. św. Krzysztofa.
Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w spot wzięły w nim udział charytatywnie. W roli królika wystąpił Przemysław Bluszcz. Scenariusz spotu przygotowała Zdena Šišová. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Paweł Tybora. Efekty komputerowe zapewnili: Magda Strękowska, Mikołaj Valencia, Dominik Laurysiewicz, Paweł Tybora. Producentami filmu są agencja Film it, Dariusz Pietrykowski i Andrzej Połeć, Producentem wykonawczym spotu jest Feliks Pastusiak. W realizację spotu zaangażowały się także agencje Muzyka Upright Music Polska, All For Movies, Studio Sonoria.
W skali roku Fundacja Hospicjum Onkologiczneotacza opieką ponad 3 300 osób. Dzięki wpłatom z 1% powstaje szczególnego rodzaju hospicjum – miejsce, w którym pacjenci otrzymują zarówno najlepszą opiekę medyczną, jak i zwykłą ludzką bliskość. Aby pomóc Fundacji, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku do swojego PIT-u lub rozliczyć się online na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 2013 r. Fundacja Hospicjum Onkologiczne w Warszawie prowadzi akcję „18,60”. Zachęca w niej do regularnego wspierania pacjentów, bo w hospicjum trwa… życie. Brzmi przewrotnie? Pan Edward, podopieczny hospicjum i główny bohater spotu, wyjaśnia to w 6 słowach.