Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Przemysław Rosa wzmacnia zespół social media w GroupM

Do zespołu odpowiedzialnego za kampanie PPC w social media dołączył Przemysław Rosa, poprzednio zajmujący stanowisko Senior Research Executive w TNS Polska. W Quisma będzie odpowiadać za planowanie, realizowanie oraz optymalizację płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2014-12-15

Przemysław Rosa jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Mistrzów Reklamy. Od 2009 roku pracował w agencjach badań marketingowych – TNS Polska, GfK Polonia, TNS OBOP, gdzie prowadził ilościowe badania konsumenckie dla firm z branży FMCG. Przez ostatni rok obsługiwał międzynarodowy koncern z branży tytoniowej. Ponadto od 2011 roku prowadzi bloga „Lektury Badacza”.