Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Przemysław Szymański (Natura): Nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak emocje

Przemysław Szymański (Natura): Nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak emocje
„Nowości pojawiają się cały czas. Najlepszym i najbardziej efektywnym trendem może być coś, czego jeszcze nie znamy” – z Marketingową 11 zmierzył się Przemysław Szymański, kierownik działu marketingu w Natura Sp. z o.o.
O autorze
1 min czytania 2019-01-28

1. W marketingu najważniejsze jest…

W marketingu najważniejsze są emocje. Na nich często buduje się sprzedaż, bo nic tak nie wiąże długoterminowo klienta z produktem jak właśnie emocje.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Takie projekty to codzienna praca. Każdy, nawet najmniejszy sukces uskrzydla i motywuje do dalszej, coraz lepszej pracy.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

W trakcie pracy zawodowej przyszło mi zmierzyć się ze zmianami w prawie, które znacznie ograniczały działania marketingowe dla całej branży. Ta zmiana i konieczność dostosowania się do dynamicznego otoczenia prawnego były do tej pory moim najtrudniejszym wyzwaniem.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Rebranding i ujednolicenie komunikacji w największej sieci aptek w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Kampania Apple – Think different. Wydaje mi się, że w pełni oddała ducha produktów Apple i pomimo tego, że jej główny slogan nie jest już stosowany w komunikacji, to nadal jest aktualny. Odnosi się do tego, co w marketingu jest dla mnie najważniejsze, czyli emocji.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Nowości pojawiają się cały czas. Najlepszym i najbardziej efektywnym trendem może być coś, czego jeszcze nie znamy. Według mnie marketing będzie coraz bardziej łączyć się z zyskującą na popularności rozszerzoną rzeczywistością. Na znaczeniu jeszcze mocniej zyskają wszelcy zautomatyzowani asystenci w domach. Na końcu ważne pozostaną social advertising i jak najgłębsza personalizacja komunikatu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Według mnie nie można wskazać konkretnych działań, które są przereklamowane. Marketing jest fajny dlatego, że w różnych branżach, w tym samym czasie, te same działania mogą być skuteczne lub nie. To, co działa w retailu beauty, niekoniecznie sprawdzi się w retailu np. materiałów budowlanych. Dlaczego? Najczęściej definiuje to grupa docelowa, która bywa skrajnie różna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wyświechtany slogan, ale jedyny właściwy, czyli „partnerstwo”.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z tego wszystkiego, co mnie jednocześnie interesuje.

10. Moja kampania marzeń…

Ogólnoświatowa kampania, w której ograniczeniami są jedynie wyobraźnia i kreatywność, a nie budżet.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Jak to często bywa o wszystkim zadecydował przypadek… i tak już zostało.

 

O rozmówcy:

Przemysław Szymański, kierownik działu marketingu w Natura Sp. z o.o., laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2018 w kategorii uroda / kosmetyki / higiena.