Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta

Już dziś, 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.
O autorze
1 min czytania 2016-11-09

Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP

i Polsat) oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing