Siłę promocyjnej oferty stanowią prosty przepis i atrakcyjne składniki. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji.
„Dobry przepis na udane święta wymaga odpowiedniej receptury. W Orange można świętować nawet przez pół roku wybierając Neostradę i komórkę. Osoby, które zdecydują się na wybór właśnie tych składników otrzymują teraz 6 miesięcy abonamentu komórkowego za 0 zł, a później rabat wynikający z łączenia usług w Orange Open. Rodzina Boskich także pracuje nad idealnym przepisem, ale czy efekt ich pracy będzie równie udany jak w Orange Open?” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
O tym, co wyszło ze świątecznych przygotowań Rodzinki.pl dowiedzą się widzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art. Director), Anna Cudna (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Anna Żurek (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Malwina Stopińska (Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing