Spoty z jego udziałem można oglądać w telewizji oraz na kanale Youtube marki Krakus, prowadzonym przez DWL – cyfrowe ramię agencji Publicis.
„Krakus to polska marka o bardzo długiej tradycji. Wędliny spod tego znaku są cenione na świecie za unikatowy smak i jakość. Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na walory smakowe marynat Krakus, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproszenie do udziału w kampanii Tomasza Woźniaka – kucharza-podróżnika, którego kulinarny autorytet i wyjątkowe przepisy nadają marce nowego wymiaru.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Z kolei w oficjalnym kanale YouTube marki Krakus agencja DWL opublikowała 4 filmy instruktarzowe z przepisami kulinarnymi dotyczącymi marynat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Daria Ferda (Senior Art Director), Bartek Grzesiak (Senior Copywriter), Czarek Szostek (Broadcast Producer). DWL: Tomasz Baranowski (Group Account Manager), Łukasz Chomyn (Social Media Director). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu) i Marta Kołowerzo (Kierownik ds. Opakowań). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z firmą Animex, właścicielem marki Krakus, od dwóch lat. Dotychczasowa współpraca zaowocowała cyklem kampanii „Berlinki mówią same za siebie”, w ramach którego agencja wyprodukowała 6 spotów. Stworzone przez Publicis kreacje były między innymi emitowane w roli reklam sponsorskich w ramach 7 edycji programu „Must Be The Music”. Obecna kampania jest pierwszą realizowaną przez Publicis dla marki Krakus.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing