Przesłanie troski w kampanii Sprandi

W niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki dbałości o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania Take Care marki Sprandi zachęca do tego, by zaopiekować się najbliższym otoczeniem. A co hasło „Take Care” oznacza dla Ciebie?
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

Jeszcze niedawno hasło „Take Care” firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na self-care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku.

Dziś te słowa wybrzmiewają bardziej aktualnie, niż kiedykolwiek. Dzisiaj musimy zadbać o siebie aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy. Tylko spokojni, wytrwali i pogodzeni ze sobą będziemy mogli wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Troska o harmonię, kondycję psychiczną i zdrowie jeszcze nigdy nie była tak kluczowa.

W najbliższych dniach na profilach Sprandi i CCC w mediach społecznościowych znajdziemy serię porad i rytuałów, jak odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji. Oddając się tym drobnym przyjemnościom, budujemy fundamenty pod spełnione „ja”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii Sprandi Take Care wystąpiły gwiazdy światowego formatu: idol generacji Z Finn Wolfhard znany z serialu „Stranger Things”, legendarny aktor Kyle MacLachlan i Amber Valletta, supermodelka z lat 90., dziś zaangażowana w działalność na rzecz środowiska. Na zdjęciach noszą ubrania i dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022: miękkie dresy, komplety w stylu athleisure i retro sneakersy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Sprandi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Zdjęcia: Charlotte Wales

Modele: Finn Wolfhard, Amber Valletta, Kyle MacLachlan, Gabriel Aubry, Eva Werheim, Raphael Balzer, Lucas Ucedo, Marlee Bell, Alyssa Carter, Loren Lenox

Stylistka: Clare Byrne

Scenografka: Nicholas Des Jardins

Makijaż: John McKay

Stylizacja fryzur: Teddy Charles

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Maria Mastalerz / CCC

Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Artykuł powstał we współpracy z CCC