TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przesłanie troski w kampanii Sprandi

W niepewnych czasach czerpiemy siłę z wnętrza. Dzięki dbałości o równowagę psychiczną możemy pomóc sobie i innym. Kampania Take Care marki Sprandi zachęca do tego, by zaopiekować się najbliższym otoczeniem. A co hasło „Take Care” oznacza dla Ciebie?
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

Jeszcze niedawno hasło „Take Care” firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na self-care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku.

Dziś te słowa wybrzmiewają bardziej aktualnie, niż kiedykolwiek. Dzisiaj musimy zadbać o siebie aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy. Tylko spokojni, wytrwali i pogodzeni ze sobą będziemy mogli wyciągnąć pomocną dłoń do innych. Troska o harmonię, kondycję psychiczną i zdrowie jeszcze nigdy nie była tak kluczowa.

W najbliższych dniach na profilach Sprandi i CCC w mediach społecznościowych znajdziemy serię porad i rytuałów, jak odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji. Oddając się tym drobnym przyjemnościom, budujemy fundamenty pod spełnione „ja”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii Sprandi Take Care wystąpiły gwiazdy światowego formatu: idol generacji Z Finn Wolfhard znany z serialu „Stranger Things”, legendarny aktor Kyle MacLachlan i Amber Valletta, supermodelka z lat 90., dziś zaangażowana w działalność na rzecz środowiska. Na zdjęciach noszą ubrania i dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022: miękkie dresy, komplety w stylu athleisure i retro sneakersy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Sprandi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Zdjęcia: Charlotte Wales

Modele: Finn Wolfhard, Amber Valletta, Kyle MacLachlan, Gabriel Aubry, Eva Werheim, Raphael Balzer, Lucas Ucedo, Marlee Bell, Alyssa Carter, Loren Lenox

Stylistka: Clare Byrne

Scenografka: Nicholas Des Jardins

Makijaż: John McKay

Stylizacja fryzur: Teddy Charles

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Maria Mastalerz / CCC

Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Artykuł powstał we współpracy z CCC