TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przestrzeń i Polot dołączają do SAR

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – Przestrzeń i Polot. Obie Agencje, oprócz celów biznesowych, u swoich podstaw mają misję redefiniowania tego, jak powinien wyglądać zakres oferowanych przez agencje usług czy sposób tworzenia zespołów.
O autorze
1 min czytania 2023-04-26

Jak podkreślają Przestrzeń i Polot członkostwo w SAR to duże wyróżnienie, ale i okazja do dzielenia się swoimi przemyśleniami i czerpanie inspiracji od innych.

– Zakładając agencję wspólnie z tzw. klientem i budując sukcesywnie naprawdę holistyczną ofertę dla marek wierzymy, że nie tylko tworzymy nową jakość na rynku, ale i zadajemy pytania sobie i branży o rolę, jaką powinna mieć agencja czy o kompetencje, które powinna zrzeszać, by skutecznie budować marki. Będąc częścią SAR liczymy na jeszcze większą przestrzeń do tych rozważań, a także poznanie innych punktów widzenia – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.

– Dla mnie praca w branży kreatywnej łączy się z promowaniem kreatywności i dbałością o rozwój samej branży i jej standardów. To jest możliwe tylko jeśli działamy razem z SAR, naturalnym miejscem do kontynuowania tej misji. Jako Polot chcemy łączyć kreatorów popkultury z branżą reklamową i dbać o to, aby była ona atrakcyjna dla młodych, kreatywnych talentów. Wierzę, że edukacja i inspirowanie jest równie ważne jak dbanie o standardy naszej współpracy z klientami – podkreśla Dawid Kaźmierczak, założyciel agencji Polot i jej chief content officer.

Członkostwo w SAR to także podpisanie się pod misją organizacji, która, tak jak obydwie Agencje, stawia na skuteczność biznesową komunikacji, profesjonalizm i ciągłe doskonalenie się.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing