Jak podkreślają Przestrzeń i Polot członkostwo w SAR to duże wyróżnienie, ale i okazja do dzielenia się swoimi przemyśleniami i czerpanie inspiracji od innych.
– Zakładając agencję wspólnie z tzw. klientem i budując sukcesywnie naprawdę holistyczną ofertę dla marek wierzymy, że nie tylko tworzymy nową jakość na rynku, ale i zadajemy pytania sobie i branży o rolę, jaką powinna mieć agencja czy o kompetencje, które powinna zrzeszać, by skutecznie budować marki. Będąc częścią SAR liczymy na jeszcze większą przestrzeń do tych rozważań, a także poznanie innych punktów widzenia – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Zobacz również
– Dla mnie praca w branży kreatywnej łączy się z promowaniem kreatywności i dbałością o rozwój samej branży i jej standardów. To jest możliwe tylko jeśli działamy razem z SAR, naturalnym miejscem do kontynuowania tej misji. Jako Polot chcemy łączyć kreatorów popkultury z branżą reklamową i dbać o to, aby była ona atrakcyjna dla młodych, kreatywnych talentów. Wierzę, że edukacja i inspirowanie jest równie ważne jak dbanie o standardy naszej współpracy z klientami – podkreśla Dawid Kaźmierczak, założyciel agencji Polot i jej chief content officer.
Członkostwo w SAR to także podpisanie się pod misją organizacji, która, tak jak obydwie Agencje, stawia na skuteczność biznesową komunikacji, profesjonalizm i ciągłe doskonalenie się.
Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing