Przestrzeń tworzy kolejną kampanię dla Nałęczowianki

Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei „Miej w sobie pragnienie”. Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu – kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa, które można pić każdego dnia, bez ograniczeń.
O autorze
0 min czytania 2020-10-02

Działania obejmują komunikację w TV (główne stacje TV), digitalu oraz mediach społecznościowych.

Spot wyreżyserował Antek Nykowski, za produkcję odpowiadała Papaya Films, a postprodukcją zajął się Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja holistyczna Przestrzeń.

W 2019 Nałęczowianka przeszła pełne repozycjonowanie, w tym zmianę opakowań, wprowadziła także nowości produktowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj