„Przetestuj moc klejenia” – nowa kampania marki Pattex

Pod hasłem „Przetestuj moc klejenia” ruszyła miesięczna kampania reklamowa klejów marki Pattex (Henkel Polska), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw.
O autorze
0 min czytania 2022-08-01

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku linii klejów montażowych Pattex One4All jako produktu pierwszego wyboru oraz ich wizerunku jako top of mind. W komunikacji postawiono na uwypuklenie zalet, a adresatami działań są fachowcy, wykończeniowcy i budowlańcy, którzy używają klejów montażowych w codziennej pracy, ale także konsumenci, którzy lubią majsterkować, są w trakcie remontu, drobnych zmian w domu itp.


Na potrzeby kampanii MullenLowe Warsaw przygotowała wideo na YouTube marki i odświeżyła stronę Przetestujmoc.pl.  Działania są także realizowane w kanałach display, social media, poprzez mailingi i SMS-y. Po wakacjach planowana jest kolejna odsłona.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj