Przewodniczącymi trzech głównych kategorii konkursowych zostali: Sebastian Szaraniec (Żabka Polska) – Innowacje w Biznesie, Iwona Jarosińska-Opiela (BNP Paribas Bank Polska) – Innowacje w Komunikacji oraz Rafał Madajczak (Gazeta.pl) – Innowacje w Mediach.
Jeszcze tylko do 13 października można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu Innovation organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.
Zobacz również
Konkurs Innovation 2023 zbliża się do kluczowego momentu, a organizatorzy serdecznie zapraszają innowatorów, przedsiębiorców i ekspertów do udziału w tym prestiżowym wydarzeniu. Termin zgłoszeń upływa już 13 października!
Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:
- Innowacje w Biznesie (podkategorie: Model Biznesowy i Sprzedażowy, Produkt, Usługa, Tech, ESG w Biznesie, Customer Experience, Wczesna Faza/Prototyp)
- Innowacje w Komunikacji (podkategorie: Still&Motion Picture, Audio, Event&Instalacja, Tech, Content/Entertainment, Shift, Challenging Limits, ESG w Komunikacji)
- Innowacje w Mediach (podkategorie: Nowe Media, Formaty Mediowe – Wydawnicze, Formaty Reklamowe, Touchpoint, Data Driven, ESG w Mediach)
Po raz pierwszy w tym roku wprowadzono nowe podkategorie: Tech, Digital&Interactive, Challenging Limits a także ESG w Biznesie / Komunikacji / Mediach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zgłoszenia do Innovation oceniane są przez najlepszych ekspertów branży. W tym roku przewodniczącą Jury Innovation wszystkich kategorii została Marta Życińska, General Manager Poland w Mastercard Europe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży. W swojej karierze nadzorowała zarówno sektory B2B jak i B2C. W Mastercard od ponad 7 lat, zaczynała jako Dyrektor Marketingu na rynek Polski, później nadzorowała marketing i komunikację na 19 rynkach w regionie Europy Środkowo – Wschodniej aż do maja tego roku, kiedy objęła stanowisko Dyrektorki Generalnej polskiego oddziału Mastercard. Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA), Brock University w Kanadzie (BBA) i Polish Open University (Filologia Angielska). Jej doświadczenie i cenna wiedza gwarantują uczestnikom konkursu uczciwe i obiektywne oceny.
Dodatkowo wyłonionych zostało troje Przewodniczących kategorii konkursu Innovation 2023.
Przewodniczący są odpowiedzialni za nadzorowanie wszystkich etapów pracy Jurorów, tj. kierowanie procesem obrad czy moderowanie dyskusji grupy. Dzięki wsparciu tych renomowanych przewodniczących kategorii, uczestnicy mogą liczyć na rzetelne i profesjonalne oceny swoich projektów przez jury.
Przewodniczący kategorii:
- Innowacje w biznesie – Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Sebastian Szaraniec od przeszło 20 lat lewituje wokół technologii, innowacji i komunikacji marketingowej. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Na jego drodze stało wiele organizacji, takich od A (Allegro) do Ż (Żabka). W tej ostatniej od 5 lat, wraz z fantastycznym zespołem, buduje potęgę organizacji, kreując mobile, content i nowoczesną komunikację.
- Innowacje w komunikacji – Iwona Jarosińska-Opiela, Menedżerka ds. komunikacji marketingowej w BNP Paribas Bank Polska.
Ponad 2 dekady doświadczenia w marketingu branży finansowej (Alior Bank, BPH, GE Money Bank). Odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i prowadzenie projektów komunikacyjnych do segmentów B2C i B2B. Liderka projektów społecznych, jak i nagradzanych kampanii marketingowych.
- Innowacje w mediach – Rafał Madajczak, Redaktor Naczelny Gazeta.pl.
Od 2021 r. jako redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiada za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej przez dwa lata pełnił rolę dyrektora kreatywnego portalu. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360).
Konkurs Innovation 2023 przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Doceniamy zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które już powstały, ale póki co nie zdążyły jeszcze zbudować skali i wyników lub znajdują się na etapie prototypu. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.
Konkurs to doskonała okazja dla przedsiębiorców, innowatorów i twórców zmieniających oblicze polskiego innowatorskiego rynku.
Wręczenie nagród odbędzie się 23 listopada w ramach dwudniowej konferencji Imagination Day.
Aby przesłać swoje zgłoszenie i dowiedzieć się więcej o konkursie Innovation 2023, odwiedź oficjalną stronę internetową konkursu na https://innovation.sar.org.pl/