Każdy dom w stylu Hogwartu ma swoje zalety i potencjalne wady. Jaką charakterystykę posiadają firmy w każdym z domów?
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Gryffindor — firmy o kulturze Gryffindoru chcą być najlepsze w swojej niszy, a nawet w całym segmencie, nie boją się podejmować ryzyka, aby dostać się na sam szczyt. Ogólnie rzecz biorąc, są najbardziej skłonni do wykorzystywania bodźców od konkurencji, by zwiększyć swoją produktywność.
Hufflepuff — to firmy, dla których współpraca i dążenie do osiągania wspólnych celów to podstawa. Organizacje non-profit i firmy ukierunkowane na ciągłe kształcenie mogą przynależeć do tego domu. Charakteryzuje je: duma, zaufanie, lojalność i siła (którą jest dla nich zespół).
Ravenclaw — firmy z kulturą Ravenclaw wkładają wiele serca w swoją działalność. Są dumne ze swoich usług i produktów, chętnie poddają je testom. Cechuje je kreatywność i innowacyjność.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Slytherin — firmy te napędza taktyka. Zawsze gotowe by szukać nowych, lepszych sposobów na osiąganie zamierzonych celów. Ich struktura jest hierarchiczna o bardzo silnym łańcuchu dowodzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A Twoja firma, do którego domu należy?