Przez Snapchata do Fenomemu

Jak znaleźć pracowników działu kreacji dla agencji social mediowej w wakacje? Kreatywnie i poprzez social media!
O autorze
0 min czytania 2015-08-11

Agencja Fenomem jest autorem niestandardowej, pierwszej w Polsce akcji rekrutacyjnej prowadzonej na Snapchacie. Na czym polega? Na słupie reklamowym, w miejscu gdzie warszawska ulica Tamka krzyżuje się z Dobrą, zamieszczony został plakat rekrutacyjny zawierający prostą instrukcję: „PRACA! Jesteś kreatywny? Zgłoś się po zadanie” oraz snapchatowy kod, który po zeskanowaniu odsyła do profilu agencji. Co 24 godziny odświeżany jest także zachęcający do udziału w rekrutacji komunikat w MyStory na agencyjnym profilu.

Jakie jest zadanie rekrutacyjne? Na razie dowiedzą się o tym tylko snapchaterzy poszukujący pracy w agencji.

Celem tej nietypowej akcji jest dotarcie do potencjalnych kandydatów przy jednoczesnym sprawdzeniu stopnia znajomości nowych platform SM.

Snapchatowa rekrutacja zaplanowana jest na sierpień, wkrótce zobaczymy jej facebookową odsłonę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się