Agencja Fenomem jest autorem niestandardowej, pierwszej w Polsce akcji rekrutacyjnej prowadzonej na Snapchacie. Na czym polega? Na słupie reklamowym, w miejscu gdzie warszawska ulica Tamka krzyżuje się z Dobrą, zamieszczony został plakat rekrutacyjny zawierający prostą instrukcję: „PRACA! Jesteś kreatywny? Zgłoś się po zadanie” oraz snapchatowy kod, który po zeskanowaniu odsyła do profilu agencji. Co 24 godziny odświeżany jest także zachęcający do udziału w rekrutacji komunikat w MyStory na agencyjnym profilu.
Jakie jest zadanie rekrutacyjne? Na razie dowiedzą się o tym tylko snapchaterzy poszukujący pracy w agencji.
Zobacz również
Celem tej nietypowej akcji jest dotarcie do potencjalnych kandydatów przy jednoczesnym sprawdzeniu stopnia znajomości nowych platform SM.
Snapchatowa rekrutacja zaplanowana jest na sierpień, wkrótce zobaczymy jej facebookową odsłonę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing