Przy stole – Wyborowa w kampanii z Maciejem Zakościelnym przypomina o najlepszej platformie społecznościowej

Wyborowa od Mistrza przypomina o znaczeniu budowania więzi. Marka we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.
O autorze
2 min czytania 2018-09-18

W dynamicznie zmieniającym się świecie warto pamiętać o tym, co prawdziwe – szczególnie w sferze relacji. Tak popularne obecnie media społecznościowe wprawdzie pomagają nam w utrzymywaniu wzajemnych kontaktów, jednak nie są w stanie zastąpić najbardziej autentycznych form interakcji, jakimi są rozmowy i wspólne spotkania. O wartości czasu spędzanego razem przypomina Wyborowa od Mistrza – trunek rzemieślniczy, powstający w lokalnej, polskiej gorzelni. Kraftowa wódka marki Wyborowa odwołuje się do tego, za czym tęsknimy w obecnych czasach – do autentyczności, przyjaźni, zaangażowania. Osobą, dla której te wartości są bliskie jest Maciej Zakościelny, ambasador marki Wyborowa od Mistrza.

Spot z udziałem aktora można zobaczyć na fanpage’u marki na Facebooku: www.facebook.com/wyborowapolska/videos/242745349770090.

– Nie wyobrażam sobie, aby moje relacje opierały się na kilku rozmowach telefonicznych w miesiącu, czy paru mailach wysłanych naprędce między biznesowymi spotkaniami – wspomina aktor – Przyjaźni nie zagwarantuje nam kilka miłych słów i uścisk dłoni – budowanie jej wymaga czasu i zaangażowania, ale nigdy nie wątpiłem, że warto w nią inwestować każdego dnia. Te wartości są istotne również dla marki Wyborowa od Mistrza i to one nas połączyły. – dodaje Zakościelny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich. Przy stole możemy bowiem nie tylko wymieniać się opiniami w trybie rzeczywistym, dzielić materiałami, pokazywać innym to, co nam się podoba; nie ograniczają nas przy tym żadne filtry czy blokady. A reakcje na „profilówki” zmieniane w tzw. real time są natychmiastowe – nasi kompani spotkań nie muszą sięgać do smartfonów, aby wyrazić swoje opinie. Widać ich reakcje gołym okiem. Stół – dosłowna i metaforyczna platforma społecznościowa jest miejscem nie do zastąpienia – naturalny sposób zrzesza wokół siebie ludzi i inspiruje do zacieśniania więzi w duchu serdeczności i gościnności, w dziedzinie której Wyborowa jest prawdziwym ekspertem. 

Wyborowa od Mistrza uosabia wszystko to, co ważne w sztuce przyjaźni – gościnność, zaangażowanie, czas, pasję twórcy. Serce rzemieślniczej wódki powstało w lokalnej gorzelni w Radziczu w województwie kujawsko-pomorskim, a o jej wyjątkowości świadczy wysoka jakość trunku, który znalazł się w portfolio prestiżowej marki z ponad 90-letnią historią. Trunek został doceniony na trzech kontynentach i zdobył aż sześć nagród na międzynarodowych, prestiżowych konkursach, w tym w Los Angeles International Spirits Competition oraz San Francisco World Spirits Competition.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Także MasterCard w jednej ze swoich akcji podkreślał, jak ważne jest spędzanie czasu na rozmowie ze znajomymi przy stole. W jednej z warszawskich restauracji marka przygotowała MasterCard Capsule, czyli interaktywne kapsuły, które liczyły czas spotkania spędzony bez telefonów aż do zakończenia posiłku. Im wyższy był wynik, tym bardziej wartościowa nagroda trafiała dla osób siedzących przy stoliku.