„Przyciągamy treścią” – kampania wizerunkowa Publio.pl

Rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa księgarni internetowej Publio.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-08-18

Reklamy z hasłem „Przyciągamy treścią”, które pojawiły się w mediach internetowych, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, akcentują bogatą ofertę e-booków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych dostępnych na Publio pl.

Publio.pl to internetowa księgarnia Agory, która oferuje czytelnikom blisko 20 tys. e-booków i audiobooków oraz prawie 300 tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców.

– W Publio.pl dbamy nie tylko o dobór odpowiedniej oferty, ale także atrakcyjne ceny e-książek. Dla naszych czytelników codziennie przygotowujemy specjalne akcje promocyjne, a dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z elektronicznym czytaniem – ofertę bezpłatnych e-booków i wsparcie techniczne. Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. „Przyciągamy treścią” chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury – mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl. 

Zaletami sklepu są wyjątkowa funkcjonalność serwisu oraz możliwość pobrania książek w najpopularniejszych formatach. Publio.pl cenią m.in. Polacy mieszkający za granicą, którzy mają możliwość szybkiego i wygodnego kupowania polskich książek. Dodatkowo Publio.pl oferuje bezpłatną aplikację do czytania e-booków i e-prasy. Mogą z niej korzystać użytkownicy dowolnych urządzeń z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows 8, którzy otrzymują w ten sposób nieograniczony dostęp do swojej cyfrowej biblioteki i mają ulubione publikacje zawsze w zasięgu ręki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pod hasłem „Przyciągamy treścią” obejmuje: internet – serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network, nośniki reklamy zewnętrznej AMS oraz prasę – „Gazetę Wyborczą” i „Metro”. Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl. Kampania potrwa do końca września br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się