(Przy)Gotuj się na Zakupy Na Żywo z IKEA

Już dziś na Facebooku IKEA pojawi się pierwszy odcinek z serii IKEA Zakupy Na Żywo, podczas których można będzie skorzystać z wyjątkowych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji. Wydarzenie odbędzie się online o godzinie 18:00 na profilu IKEA oraz na stronie IKEA.pl.
O autorze
1 min czytania 2021-04-08

Zakupy Na Żywo to nowy format od IKEA, którego celem jest pokazanie pasjonatom aranżacji wnętrz artykułów ułatwiających życie w domu oraz prostych, sprytnych rozwiązań zmieniających pomieszczenie tak, aby jak najlepiej odpowiadało na potrzeby domowników. Odcinki, trwające ok. 45 minut, będą nadawane ze studia IKEA w poniedziałki i w czwartki w godzinach wieczornych. Każdy epizod to inny motyw przewodni i mnóstwo nowych inspiracji!

Tematem pierwszego odcinka, którego emisja przypada 8 kwietnia o godzinie 18:00, będą produkty przydatne w każdej kuchni. Dla każdego, kto jest głodny zakupów to idealna okazja, aby spróbować czegoś nowego! Na przystawkę pokazane zostaną akcesoria, dzięki którym z łatwością poczujemy się jak prawdziwi Szefowie Kuchni, a wszystkie niezbędne przedmioty zawsze będą w zasięgu ręki. W programie przedstawione zostaną także atrakcyjne promocje – dostępne tylko w trakcie jego trwania i chwilę po zakończeniu. Skorzystanie z okazji możliwe będzie po wpisaniu podanego w odcinku kodu.

Transmisję poprowadzi twórca wideo – Cezary Stacewicz, a na pytania widzów odpowiadać będzie ekspert IKEA – Karol Kondrot, Kierownik działu sprzedaży w IKEA Group.

Za produkcję oraz koncepcję kreatywną odpowiada Agencja VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, a za komunikację PR akcji odpowiada agencja Garden od Words.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Informacje na temat kolejnych odcinków zamieszczane będą na profilu IKEA na Facebooku.

Link do dzisiejszego wydarzenia: https://www.facebook.com/events/6052307458128049/?active_tab=about.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się