Zasady są proste. Z aplikacji należy pobrać grafiki – specjalne gadżety: letnie dodatki – kapelusz, okulary , koszyk następnie skomponować własne zdjęcie, opublikować na FB i pokazać je sprzedawcy.
Letnie dodatki klienci znajdą też na lustrach we wszystkich sklepach Top Secret. I tam można zrobić sobie letnie selfie, opublikować zdjęcie, polubić profil Top Secret i odebrać rabat.
Zobacz również
Kampania przymierz się do lata jest też promowana w magazynie Flesz Gwiazdy i Styl, wraz z sesją letnich stylizacji marki prezentowanych przez Edytę Herbuś.
Kreację i pomysł kampanii przygotowała Agencja Mosqi.to.
Profil Top Secret na FB skupia prawie 150 tys. fanów. Jest ważnym narzędziem komunikacji z klientami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa do 10 maja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing