Przymierz się do nagród: Rusza jesienna odsłona promocji Somersby i Aloha from Deer

2 września rusza jesienna odsłona konkursu „Przymierz się do nagród” organizowanego przez markę Somersby we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Konsumenci mogą wygrać ubrania z unikalnej kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby – wystarczy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.

– Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki. Wszystko, oczywiście, inspirowane smakami Somersby. Mamy nadzieję, że te kolorowe ubrania w owocowe wzory wniosą dużo pozytywnej energii i sprawią, że  jesienne dni będą pełne słońca, tak jak Somersby – mówi Agata Jaworska, marketing manager w Carlsberg Polska. 

Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime – powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing