Przyszłość reklamy online w Polsce

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował najnowszy raport zatytułowany „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Jego premierze towarzyszył IAB Expert Panel.
O autorze
1 min czytania 2014-12-08

Podczas panelu przedstawiciele najważniejszych firm branży internetowej dyskutowali na temat kondycji i przyszłości reklamy online w Polsce.

W roku 2014 wartość reklamy online powinna przekroczyć 2,5 mld zł – to jedna z prognoz zaprezentowanych w raporcie IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Premiera publikacji, w postaci prezentacji wyników i analiz oraz panelu dyskusyjnego, odbyła się 4 grudnia br. i zgromadziła pełną salę. Zapis spotkania jest dostępny na kanale YouTube IAB Polska – zapraszamy do obejrzenia.

– W odróżnieniu od innych przekrojowych publikacji IAB Polska – „Raportu Strategicznego” czy wydanego niedawno „Wpływu internetu na gospodarkę w Polsce” – w raporcie „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce” mniej skupiono się na dotychczasowych dokonaniach, a bardziej poddano analizie prognozy, nowinki, trendy i zjawiska, które w niedługim czasie mogą się rozwinąć lub pojawić na polskim rynku. W publikacji znalazły się między innymi szacunki wartości reklamy internetowej i poszczególnych formatów na rok obecny i przyszły, a także interesujące kierunki rozwoju komunikacji cyfrowej, czy analityki. – mówi Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska.

Analizy zawarte w raporcie na grunt praktycznych rozważań przenieśli eksperci branży, którzy wzięli udział w IAB Expert Panel #9. O perspektywach rozwoju reklamy online w Polsce dyskutowali: Agnieszka Hryniewicz-Bieniek z Google, Anna Kaczmarska z IDMnet, Anna Sakowicz ze Starcom MediaVest Group, Robert Bednarski z Onetu, Sławek Stępniewski z Dentsu Aegis Network Polska i Szymon Gutkowski z DDB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj