PSH Lewiatan rozwija sieć

Pomimo nadzwyczajnej sytuacji trwa ekspansja sieci Lewiatan. W ostatnich tygodniach do największej polskiej sieci franczyzowej dołączyli nowi przedsiębiorcy, a liczba sklepów zwiększyła się o kolejne 9 lokalizacji.
O autorze
2 min czytania 2020-05-22

Rozwój sieci to jeden z głównych priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem Lewiatana. Nowe sklepy sieci zostały zlokalizowane w 9 miejscowościach: Bułowicach, Bydgoszczy, Grodzicznie, Jednorożcu, Poroninie, Suwałkach, Węgrzynowie, Wielkim Komorsku i Zwierzyńcu. 

– Bardzo się cieszę, że dołączają do nas nowi franczyzobiorcy. W naszej sieci od lat stawiamy na bliskie relacje z naszymi klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami. Dlatego sklepy Lewiatana są tak dobrze dopasowane do potrzeb lokalnych klientów. W obecnej sytuacji znaczenie zaufania, bliskości i autentycznych relacji będzie coraz większe, co tworzy nowe szanse w rozwoju sieci oraz umacniania biznesów naszych franczyzobiorców – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

Sklepy dopasowane do potrzeb lokalnych klientów

Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci Lewiatan.  W zależności od lokalizacji, najnowsze placówki handlowe Lewiatana funkcjonują w różnych formatach. Powierzchnia sali sprzedaży supermarketu w Poroninie wynosi 840m2, a zatrudnienie znalazło w nim 35 osób. W pobliżu supermarketu zlokalizowany został  parking dla klientów mieszczący 50 aut. Mieszkańcy Poronina zyskali dostęp do bogatej oferty 15 000 najczęściej poszukiwanych artykułów.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się, że możemy rozwijać nasz rodzinny biznes, a dzięki współpracy z Lewiatanem z sukcesem uruchomiliśmy 13 sklep pod tym szyldem. Nasze doświadczenia pokazują, że supermarkety nie muszą być lokalizowane w ścisłym centrum miasta. Atrakcyjna oferta asortymentowa i dobra jakość produktów to argumenty, które przemawiają za robieniem zakupów w danym sklepie. Wybierając lokalizację sklepu nawiązujemy bezpośrednią współpracę z lokalnymi dostawcami. Dzięki temu nasi klienci mają łatwy dostęp do asortymentu, który dobrze znają i doceniają, a regionalni producenci zyskują nowy kanał dystrybucji dla wytwarzanych przez siebie produktów – mówi Adam Rajski, założyciel sieci supermarketów Rajski należących do sieci Lewiatan.

W asortymencie sklepów klienci znajdą znane i zaufane produkty pochodzące od lokalnych i regionalnych dostawców, jak świeże owoce i warzywa, pieczywo, mięso, wędliny, nabiał, a także wyroby garmażeryjne, jak również szeroką ofertę produktów marki własnej Lewiatan.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Duże i dobrze zorganizowane sieci franczyzowe takie, jak Lewiatan zapewniają realne wsparcie dla zrzeszonych przedsiębiorców, gwarantują stabilność dostaw towarów, bezpieczeństwo bieżącego funkcjonowania, a także umożliwiają wymianę doświadczeń. Sądzę, że doświadczenia związane z pandemią oraz aktualna sytuacja gospodarcza, sprawią, że skłonność przedsiębiorców, właścicieli sklepów detalicznych do przystępowania do sieci franczyzowych będzie rosnąć – dodaje Rękas.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pierwszych dniach kwietnia br. Polska Sieć Handlowa Lewiatan, jako pierwsza sieć franczyzowa w Polsce ustanowiła program pomocowy dla swoich franczyzobiorców. „Fundusz Pomocy Lewiatańczykom” w wysokości 10 mln złotych gwarantuje wsparcie przedsiębiorcom zrzeszonym przez sieć, których biznes ucierpiał wskutek konieczności czasowego zamknięcia sklepu z powodu pandemii.