TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PsiBufet łączy się z Butternut Box

O autorze
2 min czytania 2023-04-24

PsiBufet, polski startup produkujący indywidualnie dopasowane, świeże posiłki dla psów, połączył się z Butternut Box, europejskim liderem tego segmentu. Nowy właściciel nabył 100% udziałów w polskiej spółce. Marka PsiBufet pozostanie na rynku i wkrótce zaoferuje właścicielom psów nowe produkty. Planuje też ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej.

Założony przez Piotra Wawrysiuka PsiBufet to polski startup, który oferuje świeże, indywidualnie dopasowane jedzenie dla psów, dostarczane w modelu D2C, bezpośrednio do czworonogów. Zamówienia są dostarczane na terenie całej Polski i cieszą się rosnącą popularnością. W ciągu trzech lat od pierwszej rundy inwestycyjnej firma PsiBufet urosła do kilkunastu tysięcy zadowolonych klientów, regularnie zamawiających jedzenie w modelu subskrypcyjnym.

PsiBufet od początku działalności pozyskał ponad 23 mln zł finansowania. W tym 16,5 mln zł od ponad 50 inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych – funduszy Kogito Ventures i RKKVC oraz aniołów biznesu, w tym założycieli i osób związanych z takimi firmami jak Packhelp, Omnipack, Nice To Fit You, czy Performance Media. Od pierwszej rundy inwestorem w PsiBufet był także Butternut Box. PsiBufet pozyskał również finansowanie dłużne od Uncapped w łącznej kwocie 6,7 mln zł.

Dzięki połączeniu polska spółka dołącza do europejskiego lidera rynku świeżej karmy dla psów, który jest już obecny w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii i Belgii. Dzięki połączeniu z PsiBufet, Butternut Box poszerzy swoją działalność o Europę Środkowo-Wschodnią. Polska będzie stanowić regionalny hub dla działalności grupy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Butternut Box został założony w roku 2016 przez dwójkę przyjaciół – Davida Nolana i Kevina Glynna, których połączyła misja, by dostarczać świeże, najwyższej jakości posiłki do psów na całym świecie. Od początku działalności Butternut Box pozyskał ponad 124 mln dolarów finansowania, m.in. od funduszy L Catterton, White Star Capital, Five Seasons Ventures, Passion Capital, Literacy Capital, Claret Capital oraz HSBC. Zebrane fundusze pozwoliły na zbudowanie Rudie’s Kitchen, jednego z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kategorii pet food na świecie.

Marka PsiBufet będzie dalej prężnie rozwijać się na polskim rynku. Jeszcze w tym roku klientów PsiBufet czekają m.in. lepsza jakość świeżego jedzenia, szerszy asortyment produktowy i wygodniejsze zarządzanie swoim planem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Butternut Box wspiera nas już od ponad 3 lat. Jest nie tylko inwestorem kapitałowym, ale przede wszystkim strategicznym, dzielącym się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nasze firmy łączy wspólna kultura organizacyjna oraz przede wszystkim misja: dostarczać zdrowie i radość pieskom oraz ich opiekunom na całym świecie. Cieszę się, że dzięki połączeniu będziemy mogli zaoferować klientom w Polsce najwyższej jakości produkty – mówi Piotr Wawrysiuk, założyciel i CEO PsiBufet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Cieszymy się, że PsiBufet oraz Butternut Box stały się jednym dużym zespołem. Aktywnie wspieramy rozwój PsiBufet od kilku lat i jesteśmy pod olbrzymim wrażeniem drogi, jaką pokonali. Cieszymy się, że wspólnie będziemy mogli zadbać o zdrowie psów w Polsce, a niedługo też w regionie CEE. Polska to dla nas bardzo dobry rynek do rozwoju. Ma jeden z większych odsetków zwierząt przypadających na gospodarstwa domowe w całej Europie. Synergia wynikająca z połączenia firm oraz zaplecze kapitałowe, jakie posiadamy, pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Chcemy, by PsiBufet w ciągu kilku lat stał się liderem rynku karmy dla psów w Polsce – mówi David Nolan, Butternut Box.