UTSÅDD to sygnowana przez IKEA kolekcja artykułów dla zwierząt. Produkty z tej serii promują w sieci… właśnie zwierzaki. „Kto, lepiej niż one, opowie o naszych nowościach?” – pytają przedstawiciele sklepu. Zrealizowano zatem transmisję online na TikToku, podczas której psy i koty prezentowały nowości z katalogu IKEA.
Zobacz również
Na półkach sklepów IKEA w Wielkiej Brytanii pojawiły się produkty, zaprojektowane w oparciu o czynności najczęściej wykonywane przez naszych futerkowych pupili.
Psi i koci tiktokerzy
Poza prezentacją produktów, podczas streamingu na żywo zwierzęcy influencerzy wchodzili w interakcję z widzami. Zachęcali do głosowania na to, jakie produkty i promowane przez kogo chcieliby oglądać internauci. Zarówno takie rozwiązanie, jak i cała kolekcja UTSÅDD są elementami nowego podejścia IKEA do klientów, w którym chodzi o ułatwianie codziennego życia nie tylko ludziom, ale także ich zwierzakom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Zwierzęta do znacznie więcej niż tylko domowi pupile. Są członkami rodziny: świętujemy ich urodziny, ubieramy je i, bądźmy szczerzy: w zasadzie to one rządzą naszym domem! W IKEA to rozumiemy, dlatego jesteśmy tak podekscytowani możliwością zaoferowania mebli zaprojektowanych specjalnie dla nich, zaspokojenia ich wyjątkowych potrzeb. Z drugiej strony, nie zapominamy o designie, a ponadto znaleźliśmy sposób na zabawne ożywienie naszej kampanii – tłumaczy Kemi Anthony, menedżer ds. komunikacji marketingowej IKEA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Miłość zaczyna się w domu” – IKEA wspiera osoby LGBTQ+ i ogłasza kolejną akcję z wielobarwną torbą STORSTOMMA
Dom to nie tylko cztery ściany i dach, ale przede wszystkim poczucie przynależności, bezpieczeństwa i akceptacji. W 2024 roku, z okazji przypadającego 17 maja Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (IDAHOBIT), IKEA przypomina, że miłość zaczyna się w domu.
PS2 IKEA przypomina właścicielom zwierzaków, że nie muszą martwić się zniszczeniami w domach
IKEA w kampanii „Don’t worry, you can afford it” pokazuje, że między zwierzakami i niskimi cenami jest wspólny mianownik. Marka w krótkich spotach przypomina, że nawet, jeśli nasz pupil zniszczy jakiś przedmiot to bezproblemowo i tanio można kupić go w sklepach IKEA.
Zdjęcia: IKEA UK