Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Psy szukają domu na butelkach piwa

Psy szukają domu na butelkach piwa
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieszczają psy poszukujące domu na butelkach piwa.
O autorze
1 min czytania 2019-10-30

W ramach współpracy Fundacji Azylu pod Psim Aniołem oraz Browaru NOOK, na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów. Na etykietę trafił między innymi “Kom”, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.

– Kom jest uroczym, łaciatym pieskiem, który trafił do nas kilka miesięcy temu. Najprawdopodobniej miał wcześniej właścicieli, bo reaguje na komendy i bardzo grzecznie się zachowuje. Bardzo zależy nam, aby tak jak pozostałe psy trafił do dobrego domu. Zawsze staramy się o bezpośredni kontakt z osobami, które dokonały adopcji. Zresztą dodatkowo niemal codziennie dostajemy maile ze zdjęciami naszych byłych podopiecznych –mówi Joanna Burakiewicz z Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.

Co więcej, w ramach akcji jeden procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną piesków zostanie przekazany konto Fundacji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mamy nadzieję, że inicjatywa naszego browaru pomoże zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów. Wszystkich zachęcamy do aktywnego włączenia się do pomocy. Może to być wsparcie Fundacji Azylu w postaci 1% przy rozliczaniu podatku lub wolontariat – zachęca Janusz Żyła, prezes Browaru NOOK.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

We wrześniu br. krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

PS2

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

PS3

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.