Pszczoła, która została influencerką – wspiera swoją społeczność przychodami z reklam

Pszczoła, która została influencerką – wspiera swoją społeczność przychodami z reklam
Takiej influencerki jeszcze nie było – pszczoła o imieniu B. za pomocą konta na Instagramie zwraca uwagę na problem wymierania pszczelich rodzin.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Nie od dzisiaj mówi się o problemie wymierania pszczół. Coraz więcej organizacji, globalnych marek oraz państwowych instytucji rozpoczyna działania, których celem jest ochrona tych owadów.

Jedną z takich akcji rozpoczęła niedawno… pszczoła-influencerka! Wspiera ona swoją społeczność, przekazując wszelkie przychody ze współprac komercyjnych na rzecz fundacji Bee Fund, należącej do Foundation de France, która prowadzi działania mające na celu ochronę pszczelich rodzin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak przyznała sama pszczoła-influencerka – im więcej obserwujących, tym więcej owadów zostanie ocalonych. Do tej pory udało się jej zebrać 105 tys. followersów, lecz liczba ta cały czas rośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kwietniu br. Pornhub wprowadził nową kategorię filmów poświęconą pszczołom – BeeSexual, w której za każde wyświetlenie filmu, platforma przekazywała pieniądze na organizacje ratujące te owady.

PS2

Holenderskie miasto Utrecht stworzyło ciekawą inicjatywę w trosce o naszą planetę – na dachach ponad 300 przystanków umieszczono mini ogrody, składające się z roślin uwielbianych przez pszczoły.

PS3

Wiele szwedzkich restauracji sieci McDonald’s stworzyło na swoich dachach ule, by ratować populację pszczół. Agencja Nord DDB postanowiła dołączyć się do akcji, tworząc ul, który wygląda jak miniaturowa wersja lokalu marki.