Przez najbliższe tygodnie pasażerowie metra będą mogli poczuć się jak bohaterowie filmu Hitchcocka – stację Centrum opanowały bowiem frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock” – Pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.
Płyta Davida Gilmoura „Rattle That Lock” ukaże się w piątek 18 września w wersji cyfrowej i wersjach fizycznych: na krążku CD, winylu i w boxie CD+DVD/CD+BluRay z dodatkowymi materiałami audio-video i memorabiliami.
Zobacz również
Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca miesiąca. Jest to kolejna akcja promocyjna marki Sony realizowana przez Grupę Ströer w warszawskim metrze. Wcześniej marketer promował w podobny sposób m.in. albumy Pharrella Williamsa i Daft Punk.
Charakterystyczną okładkę z ptakami wylatującymi z otwartej klatki zaprojektował stworzył Dave Stansbie z The Creative Corporation we współpracy z Aubrey Powell z grupy artystycznej Hipgnosis, odpowiedzialnej za okładki płyt Pink Floyd, Led Zeppelin czy Genesis.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing