Ptasi szturm na metro

Sony Music Poland i Grupa Ströer po raz kolejny realizują oryginalną kampanię reklamową w warszawskim metrze.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Przez najbliższe tygodnie pasażerowie metra będą mogli poczuć się jak bohaterowie filmu Hitchcocka – stację Centrum opanowały bowiem frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock” – Pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.

Płyta Davida Gilmoura „Rattle That Lock” ukaże się w piątek 18 września w wersji cyfrowej i wersjach fizycznych: na krążku CD, winylu i w boxie CD+DVD/CD+BluRay z dodatkowymi materiałami audio-video i memorabiliami.

Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca miesiąca. Jest to kolejna akcja promocyjna marki Sony realizowana przez Grupę Ströer w warszawskim metrze. Wcześniej marketer promował w podobny sposób m.in. albumy Pharrella Williamsa i Daft Punk.

Charakterystyczną okładkę z ptakami wylatującymi z otwartej klatki zaprojektował stworzył Dave Stansbie z The Creative Corporation we współpracy z Aubrey Powell z grupy artystycznej Hipgnosis, odpowiedzialnej za okładki płyt Pink Floyd, Led Zeppelin czy Genesis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się