Projektowanie produktów i usług staje się coraz bardziej złożonym procesem zarządzanym wedle różnych strategii, które w różny sposób traktują korzystanie z danych badawczych. Nastawiony na rozwiązywanie problemów i szukanie innowacji design thinking czy ukierunkowany na użytkownika i ulepszanie usług service design. Ujęcie projektowania jest również przenoszone na rozwój istniejących produktów, na który to proces zaczynamy patrzyć bardziej całościowo. Czy i kiedy można oszczędzić czas i pójść na skróty, stawiając na intuicję?
Na te pytania będą szukać odpowiedzi: Katarzyna Gawlik – experience design manager w Deloitte Digital, Marcin Zaremba – chief product officer w Synerise i Katarzyna Młynarczyk, prezes Socjomanii.
Zobacz również
– Właśnie zainicjowany cykl spotkań Insight clash to arena, na której zderzają się różne perspektywy. Zaprojektowaliśmy ją jako swobodną przestrzeń wymiany myśli dla architektów doświadczeń, data scientist, psychologów, socjologów i każdego, kto interesuje się wiedzą nt. człowieka i otaczającego nas świata – mówi Anna Gorączka, opiekun projektu i członek zarządu PTBRiO.
Organizatorem wydarzenia jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Pierwsze spotkanie cyklu odbędzie się 26 marca 2019 r. o godz. 18.00 w Klubie Komediowym przy ul. Nowowiejskiej 1 w Warszawie. Spotkanie jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce