Agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z PublBox, po wygranym konkursie ofert. Celem współpracy jest zbudowanie i utrwalenie świadomości marki PublBox na rynku polskim. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i wdrożenie strategii działań digital oraz PR.
Startuje właśnie pierwsza kampania przygotowana przez Biuro Podróży Reklamy dla PublBox. Potrwa miesiąc, obejmie social media, mailingi i działania SEA. Kampania ma charakter B2B i skierowana jest do marketerów oraz branży digital – do wszystkich osób potrzebujących na co dzień prowadzić swoje działania social mediowe.
Zobacz również
PublBox to serwis do automatyzacji działań w mediach społecznościowych. Klientami serwisu są małe i średnie firmy, blogerzy, organizacje pozarządowe, specjaliści ds. social media w agencjach.
PublBox obsługuje Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest, Google +, Telegram, co jest nie bez znaczenia dla osób korzystających z wielu serwisów społecznościowych równolegle, gdyż pozwala w prosty sposób i za pomocą jednego serwisu zarządzać wszystkimi fanpage’ami. Ogromną zaletą PublBox jest możliwość tworzenia ciekawych postów bez znajomosci edytora graficznego, w obrębie aplikacji i korzystanie z dużej ilości atrakcyjnych grafik. PublBox dostępny jest w formie aplikacji webowej oraz aplikacji natywnych na iOS i Androida.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing