Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów e-commerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.
– Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest możliwość wielokrotnego użycia contentu pomiędzy rynkami – mówi Rafał Bauer, group e-commerce design director w Publicis Commerce.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.