Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów e-commerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.
– Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest możliwość wielokrotnego użycia contentu pomiędzy rynkami – mówi Rafał Bauer, group e-commerce design director w Publicis Commerce.
Zobacz również
Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.