Publicis Commerce jako pierwsza w Polsce z międzynarodowym certyfikatem GS1

Publicis Commerce, jako pierwsza agencja w Polsce wyspecjalizowana w e-commerce, weszła w ścisłe partnerstwo z międzynarodową organizacją GS1, standaryzującą i certyfikującą procesy tworzenia materiałów na potrzeby działań eCommerce.
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Publicis Commerce, dzięki efektywnej współpracy i wymianie wiedzy z GS1 oraz ewaluacji procesów tworzenia materiałów e-commerce, będzie mógł zaoferować swoim Klientom produkcję materiałów na wszystkie dostępne kanały i platformy digitalowe z pełną certyfikacją GS1. Certyfikacja obejmować będzie tworzenie wszystkie typy zdjęć produktowych (primary, secondary oraz mobile hero) oraz zasady taksonomii i nazewnictwa plików.

– Współpraca z GS1 dopełnia wysokie kryteria jakościowe usług Publicis Commerce o gwarancję zgodności ze światowymi standardami tworzenie materiałów eCommerce. Dzięki partnerstwu z GS1 nasi Klienci zwiększają konwersję odwiedzin na kartach produktowych z jednoczesną redukcją współczynnika odrzuceń, zwiększą pozycje w rankingach wyszukiwania i rozpoznawalność marek. Dodatkową korzyścią jest możliwość wielokrotnego użycia contentu pomiędzy rynkami – mówi Rafał Bauer, group e-commerce design director w Publicis Commerce.

Publicis Commerce, jako partner GS1, będzie również uczestniczył w tworzeniu i wdrażaniu najważniejszych standardów dotyczących obecności produktów w środowisku online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj