#EmbraceEquity to wzmocnienie działań, traktujących równość płci, nie jako przywilej, a konieczność, która musi być głęboko osadzona w DNA każdego społeczeństwa. Kampania otwiera dyskusję „Dlaczego równe szanse to za mało”.
W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mogą się rozwijać, a ich osiągnięcia są doceniane i celebrowane. Misja ta będzie realizowana trzech kluczowych płaszczyznach:
Zobacz również
- Świadomość (Dlaczego równe szanse to za mało) – upewnienie się, że społeczność Publicis Groupe CEE prawidłowo rozumie różnicę między równością, a sprawiedliwością.
- Edukacja – wykorzystanie programów fundacji International Women’s Day „Lean in”, aby edukować zespoły w zakresie tworzenia kultury miejsca pracy sprzyjającej integracji, oraz zapewnić kobietom mentoring i wsparcie, których potrzebują, aby osiągać swoje cele zawodowe.
- Analiza i działanie – Przeprowadzenie analizy zróżnicowania wynagrodzenia (pay gap) ze względu na płeć w Publicis Groupe CEE, w celu sformułowania rekomendacji dalszych działań.
– W ciągu ostatnich dwóch lat, odkąd powstał nowy region Publicis Groupe CEE, podjęliśmy działania, mające na celu stworzenie jeszcze bardziej integracyjnego i różnorodnego środowiska pracy, dla naszych koleżanek. Choć obecnie mamy silne liderki i mocną grupę utalentowanych kobiet w naszych zespołach – co stwierdzam z niemałą satysfakcją – to jesteśmy świadomi, że trzeba zrobić jeszcze więcej. Dzięki tej nowej inicjatywie mamy nadzieję uczynić znaczący krok w kierunku stworzenia kultury i środowiska, które umożliwia i wzmacnia wszystkie nasze talenty – to dopiero początek tego, co planujemy w nadchodzących dniach i latach – powiedział Tomas Lauko, chief executive officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
Równolegle z inicjatywą równości płci, organizacja uruchomi pierwszą serię inspirujących rozmów „Publicis Groupe CEE Lioness” na wewnętrznej platformie Marcel. Nazwa serii „Lioness” pochodzi od symbolu lwa, używanego w tożsamości marki Publicis Groupe i będzie prezentować liderki z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, celebrując ich historie i sukcesy zawodowe.
– Mamy nadzieję, że seria Lioness dostarczy następnemu pokoleniu silnych kobiecych wzorców wśród liderek naszej branży, które już teraz są siłą napędową zachodzących w niej zmian – dodał Lauko.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing