Publicis Groupe poszerza zespół managerski Publicis Commerce w związku z rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach

Publicis Commerce, część Publicis Groupe w Polsce odpowiedzialna za rozwój i integrację kompetencji e-commerce, w związku z dynamicznym rozwojem biznesu na międzynarodowych rynkach, powiększa zespół managerski.
O autorze
1 min czytania 2019-05-07

Do Publicis Commerce dołączyli Maciej Rembieliński, Agnieszka Roszczęda, Kinga Wesoła, obejmując stanowiska account directorów i wzmacniając zespół agencji Digitas, obsługujący globalnie koncern Unilever w zakresie e-commerce. Ponadto do działu strategii dołączył Giulio Bolzon jako ecommerce strategy lead, a na początku maja br. stanowisko business directora objął Dariusz Sawicki, który będzie nadzorował pracę hubu produkcji digitalowej dla firmy Mercedes-Benz.

Dariusz Sawicki ostatnio związany był z SoftwareHut, gdzie zajmował stanowisko presales directora. Wcześniej jako business development director pracował w agencji Lemon Sky JWT. Kinga Wesoła zdobywała managerskie doświadczenie marketingowe i digitalowe w firmach Shell, Western Union, Provident, MoneyGram, Luloplanet i Advartis Group, w którym ostatnio pracowała na stanowisku group head of marketing & PR w regionie CEE. Agnieszka Roszczęda związana była z Agencją TVN, jako szef departamentu strategii, a wcześniej z agencjami Isobar (business development director) i Grey (regional account director). Maciej Rembieliński pracował w Coca-Cola Poland Services jako business service manager, a wcześniej w agencjach Hypermedia i Havas. Giulio Bolzon przeszedł do Publicis Commerce z platform sprzedażowych: Displate, gdzie pracował jako chief marketing officer oraz w Zalora (jako buying director), a wcześniej doświadczenie zdobywał w biurach Google w Irlandii i USA.

Publicis Commerce w ramach Publicis Groupe Polska integruje wszystkie kluczowe kompetencje e-commerce oraz usługi komunikacji digitalowej: od budowy strategii i audytowania marek, integracji i obsługi systemów PIM, poprzez tworzenie, produkcję i lokalizację contentu na rynki międzynarodowe, publikację contentu na platformach D2C, outsourcing usług związanych z utrzymaniem contentu webowego na rynkach międzynarodowych, a kończąc na ich dostarczaniu do e-retailerów na całym świecie. Publicis Commerce zajmuje się również tworzeniem projektów omnichannel wzbogacających informacje o produktach w tradycyjnych miejscach sprzedaży poprzez wykorzystanie AR czy rozwiązań mobilnych.

Poprzez brandy agencyjne (&IS oraz Digitas, a także partnerów sieciowych takich jak: Publicis.Sapient i Performics) Publicis Commerce pracuje dla takich międzynarodowych klientów jak: BP, Duracell, GSK, Lego, McCormick, Mercedes, Mattel, Merck, Microsoft, Motorola-Lenovo, Nokia, P&G, Sanofi, Unilever i Visa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie w Publicis Commerce pracuje w Polsce 320 osób. Zespół ten będzie istotnie powiększony w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Strukturą zarządzają Krzysztof Andrzejczak – chief commerce officer Publicis Groupe oraz general managerowie: Konrad Dorabialski i Krzysztof Szymczak.

Publicis Commerce w Polsce jest obecnie największą strukturą wyspecjalizowaną w tworzeniu contentu e-commerce działającą w ramach globalnego holdingu Publicis Groupe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się