Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Le Pont, działająca w oparciu o model operacyjny Power of One, ma ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do światowej klasy usług i wiedzy, zgromadzonych w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.
O autorze
4 min czytania 2021-12-01

Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) rozwija model Power of One, wprowadzając platformę Le Pont (po francusku: most). Dzięki Le Pont, klienci grupy otrzymają łatwy dostęp do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych działających pod jednym kierownictwem biznesowym.

– W ciągu ostatnich kilku lat Publicis Groupe konsekwentnie wdraża model „Power of One” na całym świecie, zmieniając się i dynamicznie rozwijając wraz całym biznesem. Po udanym wprowadzeniu modelu na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, przechodzimy na kolejny poziom, integrując talenty i możliwości naszych zespołów tworzących centra kompetencyjne w obszarach: commerce’u, contentu i produkcji, danych, technologii i dynamicznej kreacji, rozwiniętych w wyspecjalizowanych departamentach w Polsce, na Węgrzech i w Czechach – mówi Tomasz Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Kompleksowe rozwiązania cyfrowe

Oferta Le Pont ma odpowiadać na coraz bardziej kompleksowe potrzeby konsumentów, które wymagają zintegrowanych działań biznesowych. Platforma udostępnia strategiczne i cyfrowe usługi doradcze, poparte dogłębnym zrozumieniem zachowań konsumentów. Le Pont oferuje dostęp do najnowszych narzędzi, technologii i metodologii pracy w celu maksymalnego wykorzystania wiedzy płynącej z danych, aby dzięki insightom analitycznym tworzyć angażujące wielokanałowe działania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dynamiczna, zróżnicowana i nieszablonowa kreatywność

Le Pont stawia na dynamiczną i nieszablonową kreatywność, skupioną wokół szybkiego i sprawnego tworzenia angażujących treści. Rozwiązania Le Pont łączą analitykę danych z kreatywnością, tworząc trafne, skalowalne i efektywne działania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Połączenie całego ekosystemu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

600 ekspertów tworzących Le Pont w regionie, zapewni klientom pomoc zarówno w zakresie budowania marki, jak i budowania angażujących działań w świecie cyfrowym. Dzięki ciągłej wymianie wiedzy i efektywnej współpracy, Le Pont realizuje zintegrowane działania w kluczowych obszarach digitalowych, tworząc ekosystem idealnie dopasowany do oczekiwań konsumentów.

Modułowa struktura, dopasowane rozwiązania

Le Pont jest skonstruowana w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (Commerce i Produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru.

Udokumentowane kompetencje

Posiadając wieloletnie, globalne i ponadregionalne doświadczenie w pracy z takimi markami jak Beiersdorf, Daimler, Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi i Nokia, Le Pont oferuje rzetelną i konkretną wiedzę na temat realizacji najbardziej zaawansowanych projektów.

Doświadczone kierownictwo biznesowe

Nową ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Ten duet będzie pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

– Helga i Konrad, to liderzy biznesowi o ugruntowanej pozycji, którzy wnoszą do Le Pont doświadczenie w pracy na rynkach regionalnych i globalnych Publicis Groupe. Dzięki udokomentowanym, międzynarodowym osiągnięciom, doskonałemu zrozumieniu dzisiejszych potrzeb biznesowych klientów oraz dogłębnej znajomości naszej działalności, oboje stanowią unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wzmocnienia potencjału oferty Le Pont dla naszych klientów na całym świecie – dodaje Tomas Lauko.

– W czasach, gdy przedsiębiorstwa znajdują się pod większą niż kiedykolwiek presją w świecie platform, Le Pont daje dostęp do błyskawicznych i skalowalnych rozwiązań, tworzonych przez najlepszych specjalistów w kluczowych dla rozwoju biznesu dziedzinach. Połączenie potencjału Węgier i Czech w obszarze contetu, produkcji, commerce’u, danych i technologii oraz nasze 15-letnie doświadczenie w tworzeniu hubów aktywacji internetowych, digitalowych i eCommerce’owych w Polsce, oznacza doskonałe uzupełnanie się kompetencji i zapewnia nam skalę. To z kolei pozwala nam osiągać nowe możliwości w realizacji adaptacji produkcyjnych, zarządzaniu stronami internetowymi i commerce’u na potrzeby naszych klientów. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera do tego przedsięwzięcia, niż Helga, nie mogę się doczekać zacieśnienia współpracy z nią.– mówi Konrad Dorabialski, co-lead Le Pont, Publicis Groupe CEE.

– Le Pont stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których celem jest wypracowanie doskonałych rozwiązań wykorzystujących technologie cyfrowe. Dzięki dostępowi do naszej kompleksowej i strategicznej oferty zapewniamy marketerom szybkość, przejrzystość i możliwość współtworzenia projektów w modelu hybrydowym, razem przez klientów i agencje, tak jak to działa w środowisku startupów. Na Węgrzech, przez ostatnie dziewięć lat skupialiśmy się na tworzeniu treści do mediów cyfrowych oraz strategii na wszystkich poziomach dla międzynarodowych klientów, w tym P&G i potwierdziliśmy skuteczność tego modelu w działaniu. Teraz połączenie w ramach Le Pont naszego doświadczenia w tworzeniu contentu cyfrowego z wiedzą z obszarów commerce’u, możliwościami produkcyjnymi, danymi i technologią, w całym regionie CEE, pozwoli na dostarczenie klientom w pełni kompleksowej oferty działań digitalowych. Cieszę się, że wspólnie z Konradem wdrożymy ten model w życie, kreując nowe podejście do realizacji celów biznesowych klientów – komentuje Helga Sasdi.

Konrad Dorabialski

Od siedemnastu rozwija swoje kompetencje w marketingu cyfrowym. W tym czasie zdobył kompleksową wiedzę w obszarze działań digitalowych, commerce’u i zarządzania portfolio narzędzi IT, współpracując z globalnymi klientami z kluczowych branż, takich jak między innymi: FMCG (P&G, Reckitt Benckiser, Unilever), farmacja (Alcon, GSK, Sanofi), beauty (L’Oreal, COTY, Beiersdorf) i innych (Barilla, JTI, BP, Daimler, Visa, Adidas, Essity, Samsung, B/S/H, Microsoft, Mattel). Konrad, zdobył praktyczną wiedzę na temat zarządzania projektami i realizacji procesów marketingu cyfrowego, w tym tworzenia platform internetowych dla przedsiębiorstw, całościowych realizacji wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce i kompleksowych projektów napędzanych wiedzą płynącą z analityki biznesowej. Kierował również globalnym rozwojem zasobów internetowych i zarządzaniem tworzenia treści dla P&G, globalnymi realizacjami contentowymi w obszarze eCommerce dla Reckitt i COTY oraz uruchomił w Polsce hub contentowy dla Unilevera w zakresie treści commerce’owych. Konrad współtworzył wiele projektów regionalnych i ponadregionalnych w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Europie.

Helga Sasdi

Helga Sasdi jest ekspertem w dziedzinie technologii cyfrowych i skutecznym liderem z ponad 20-letnim doświadczeniem korporacyjnym i agencyjnym w różnych branżach, w tym FMCG, farmacji i telekomunikacji. Do jej klientów należały takie firmy jak GSK, Novartis, Nokia, Deutsche Telekom, Bacardi oraz P&G, zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym. Jako osoba konsekwentnie osiągająca najlepsze wyniki w zarządzaniu i realizacji strategii cyfrowych, obecności w mediach społecznościowych, tworzeniu modeli pomiaru efektywności oraz najwyższej jakości działań w mediach digitalowych, Helga koncentruje się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, które rozwijają biznes przedsiębiorstw na poziomie regionalnym i globalnym. Helga wnosi ze sobą bogate międzynarodowe doświadczenie, które zdobyła pracując i studiując w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Holandii i na Węgrzech. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiała się głównie na zmienianiu i poszukiwaniu nowych sposobów w w jaki agencje i klienci współpracują ze sobą w celu stworzenia sprawnych, elastycznych i hybrydowych zespołów składających się z ludzi reprezntująych obie strony, w sposób umożliwiających osiąganie uzgodnionych KPI i wyniki biznesowych przy użyciu metodologii pracy i sposobu myślenia charakterystycznych dla startupów. Dołączyła do Publicis Groupe jako liderka Saatchi & Saatchi Hungary w listopadzie 2017 roku, a następnie w 2018 roku awansowała na obecne stanowisko CEO Publicis Groupe Węgry.