Małgorzata Bartoszewicz, dotychczas Director Exchange w domu mediowym Mindshare Polska, obejmuje stanowisko Trading Directora Publicis Groupe, co oznacza że będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za współpracę z agencją mediową Starcom w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, Investment & Trading Directora Publicis Groupe. Małgorzata Bartoszewicz była związana z Mindshare Polska przez siedemnaście lat, początkowo pracując w dziale finansów, następnie w zespole klienckim, a ostatnio w dziale Exchange, w którym realizowała strategie inwestycyjne we wszystkich mediach.
Zobacz również
Anna Majewska-Mróz, która ostatnio pracowała w domu mediowym Mediacom Warszawa jako Communications Lead, obejmuje stanowisko Multiscreen Trading Managera Publicis Groupe, dołączając do zespołu Mateusza Czaplickiego, Trading Directora, odpowiedzialnego za współpracę z agencjami mediowymi Spark Foundry i Zenith. Anna Majewska – Mróz, przez większą część kariery marketingowej pracowała w strukturach MediaCom Warszawa, do którego dołączyła w 2010 r. jako Junior Media Planner. Zajmowała się tworzeniem strategii komunikacyjnych dla największych klientów takich jak Play, Danone czy Skoda.
Klaudia Janowska, dotychczas Head of Digital w zepole Trade IPG Mediabrands, dołącza również do zespołu Mateusza Czaplickiego, obejmując stanowisko Digital Trading Managera i będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla Spark Foundry i Zenith. Klaudia Janowska, rozpoczynała karierę w domu mediowym Universal McCann w 2004 r. jako planner, zajmując się współpracą z takimi klientami jak Polkomtel, General Motors czy Microsoft, a następnie w zespole tradingu odpowiadała za współpracę z między innymi Nestle, Orange i Carlsbergiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).