Publicis Groupe wzmacnia zespół Investment & Trading

Do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy, dołączyły trzy nowe ekspertki: Małgorzata Bartoszewicz, Anna Majewska-Mróz i Klaudia Janowska.
O autorze
1 min czytania 2022-11-15

Małgorzata Bartoszewicz, dotychczas Director Exchange w domu mediowym Mindshare Polska, obejmuje stanowisko Trading Directora Publicis Groupe, co oznacza że będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za współpracę z agencją mediową Starcom w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, Investment & Trading Directora Publicis Groupe. Małgorzata Bartoszewicz była związana z Mindshare Polska przez siedemnaście lat, początkowo pracując w dziale finansów, następnie w zespole klienckim, a ostatnio w dziale Exchange, w którym realizowała strategie inwestycyjne we wszystkich mediach. 

Anna Majewska-Mróz, która ostatnio pracowała w domu mediowym Mediacom Warszawa jako Communications Lead, obejmuje stanowisko Multiscreen Trading Managera Publicis Groupe, dołączając do zespołu Mateusza Czaplickiego, Trading Directora, odpowiedzialnego za współpracę z agencjami mediowymi Spark Foundry i Zenith. Anna Majewska – Mróz, przez większą część kariery marketingowej pracowała w strukturach MediaCom Warszawa, do którego dołączyła w 2010 r. jako Junior Media Planner. Zajmowała się tworzeniem strategii komunikacyjnych dla największych klientów takich jak Play, Danone czy Skoda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klaudia Janowska, dotychczas Head of Digital w zepole Trade IPG Mediabrands, dołącza również do zespołu Mateusza Czaplickiego, obejmując stanowisko Digital Trading Managera i będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla Spark Foundry i Zenith. Klaudia Janowska, rozpoczynała karierę w domu mediowym Universal McCann w 2004 r. jako planner, zajmując się współpracą z takimi klientami jak Polkomtel, General Motors czy Microsoft, a następnie w zespole tradingu odpowiadała za współpracę z między innymi Nestle, Orange i Carlsbergiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się