Tomasz Pawlikowski, Chairman Publicis Communications Polska, i Piotr Piętka, Chief Executive Officer Publicis Media Polska, zostali powołani na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe Polska – obaj będą podlegali bezpośrednio Jarkowi Ziębińskiemu, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.
Tomasz Pawlikowski ma blisko 30 lat doświadczenia w organizacji, z czego 15 lat jako CEO regionu, a ostatnio jako Chairman Publicis Communications w Polsce. Piotr Piętka pracuje w Publicis Groupe od 20 lat, w 2016 roku objął funkcję CEO Publicis Media w Polsce.
Zobacz również
W nowych rolach Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka mają przyspieszyć integrację kompetencji Publicis Groupe w Polsce. Zarządzana przez nich organizacja ma dostarczać obecnym i przyszłym klientom jeszcze większą wartość z realizowanych dla nich usług. Wdrożenie w Polsce modelu „Power of One” ma dać także lepsze szanse rozwoju ekspertom, którzy pracują w organizacji oraz przyciągać do niej nowych, utalentowanych pracowników z kluczowych dla klientów Publicis Groupe dziedzin.
Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce będą wspierani przez zespół zarządzający, którego zadaniem jest przyspieszenie procesu integracji i wzrostu organizacji, jak również implementacja modelu „Power of One” w Polsce. W skład zarządu wejdą:
- Albert Wyszomirski, Chief Financial Officer
- Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer
- Anna Sakowicz, Chief Data&Analytics Officer
- Krzysztof Andrzejczak, Chief e-Commerce Officer
– Cieszę się, że mogę zaanonsować nominacje Piotra i Tomasza na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe w Polsce. Wspólnie zbudowaliśmy jedną z najsilniejszych ofert marketingowych, digitalowych, e-commerce’owych i komunikacyjnych w regionie. Wdrożenie w Polsce modelu operacyjnego „Power of One” daje tym większą szansę na stworzenie rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby naszych klientów związane z integracją usług i jednoczesną wysoką specjalizacją. Wiem, że Piotr i Tomasz wspólnie z nowym zespołem zarządzającym wyniosą Publicis Groupe na jeszcze wyższy poziom – powiedział Jarek Ziębiński, CEO regionu Europy Północnej i Środkowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Publicis Groupe jest jedną z największych firm komunikacyjnych w Polsce, zatrudniającą ponad 1000 pracowników. Należą do niej agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, LiquidThread, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Arc, MSL i Prodigious.
Słuchaj podcastu NowyMarketing