Publicis Groupe z nowymi liderami wdraża w Polsce model „Power of One”

Publicis Groupe wybrał zespół liderów, którzy będą kierowali organizacją w Polsce. Zmiana jest częścią globalnego procesu wdrażania modelu „Power of One” na kluczowych dla holdingu rynkach.
O autorze
1 min czytania 2018-09-26

Tomasz Pawlikowski, Chairman Publicis Communications Polska, i Piotr Piętka, Chief Executive Officer Publicis Media Polska, zostali powołani na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe Polska – obaj będą podlegali bezpośrednio Jarkowi Ziębińskiemu, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.

Tomasz Pawlikowski ma blisko 30 lat doświadczenia w organizacji, z czego 15 lat jako CEO regionu, a ostatnio jako Chairman Publicis Communications w Polsce. Piotr Piętka pracuje w Publicis Groupe od 20 lat, w 2016 roku objął funkcję CEO Publicis Media w Polsce.

W nowych rolach Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka mają przyspieszyć integrację kompetencji Publicis Groupe w Polsce. Zarządzana przez nich organizacja ma dostarczać obecnym i przyszłym klientom jeszcze większą wartość z realizowanych dla nich usług. Wdrożenie w Polsce modelu „Power of One” ma dać także lepsze szanse rozwoju ekspertom, którzy pracują w organizacji oraz przyciągać do niej nowych, utalentowanych pracowników z kluczowych dla klientów Publicis Groupe dziedzin.

Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce będą wspierani przez zespół zarządzający, którego zadaniem jest przyspieszenie procesu integracji i wzrostu organizacji, jak również implementacja modelu „Power of One” w Polsce. W skład zarządu wejdą:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Albert Wyszomirski, Chief Financial Officer
  • Monika Krawiec-Zaworska, Chief Talent Officer
  • Anna Sakowicz, Chief Data&Analytics Officer
  • Krzysztof Andrzejczak, Chief e-Commerce Officer

– Cieszę się, że mogę zaanonsować nominacje Piotra i Tomasza na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe w Polsce. Wspólnie zbudowaliśmy jedną z najsilniejszych ofert marketingowych, digitalowych, e-commerce’owych i komunikacyjnych w regionie. Wdrożenie w Polsce modelu operacyjnego „Power of One” daje tym większą szansę na stworzenie rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby naszych klientów związane z integracją usług i jednoczesną wysoką specjalizacją. Wiem, że Piotr i Tomasz wspólnie z nowym zespołem zarządzającym wyniosą Publicis Groupe na jeszcze wyższy poziom – powiedział Jarek Ziębiński, CEO regionu Europy Północnej i Środkowej.

Publicis Groupe jest jedną z największych firm komunikacyjnych w Polsce, zatrudniającą ponad 1000 pracowników. Należą do niej agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, LiquidThread, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Arc, MSL i Prodigious.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się