Publicis Media uruchamia NextTechNow i rozwija współpracę ze startupami

W departamencie Business Transformation Publicis Media rozpoczął działalność zespół NextTechNow, który będzie pomagał marketerom nawiązywać współpracę ze startupami i w ten sposób wspierał ich w realizacji wyzwań biznesowych wynikających z transformacji cyfrowej.
O autorze
1 min czytania 2017-06-19

NextTechNow nawiązał już strategiczną współpracę z ReaktorWarsaw. 

NextTechNow jest inicjatywą sieciową Publicis Media i stanowi jedną z kluczowych części oferty Business Transformation. Dostęp do niej będą mieli klienci wszystkich agencji należących do Publicis Media w Polsce: Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread.

W obszarze zainteresowania NextTechNow są przede wszystkim startupy dysponujące rozwiązaniami gotowymi do wprowadzenia oraz takie, które działają w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Wsparciem w realizacji planów biznesowych, jakie stawia sobie zespół NextTechNow, będzie strategiczna współpraca z firmą Reaktor Warsaw.

– NextTechNow wyróżnia się tym, że koncentruje się na małych partnerach technologicznych i firmach oferujących gotowe rozwiązania głównie z obszaru MarTech. W rezultacie możemy stwierdzić, że stawiamy klientów w centrum naszego modelu biznesowego. Osiągamy to dzięki łączeniu globalnej bazy startupów i wiedzy naszych ekspertów z know – how oraz lokalnymi bazami startupów, jakimi dysponuje nasz partner ReaktorWarsaw – mówi Sławomir Szwaj, Head of Startups Cooperation w Publicis Media Business Transformation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Strategiczne partnerstwo z Publicis Media było dla nas naturalnym wyborem. Głównym celem działalności Reaktora jest rozwój ekosystemu startupów, którego jesteśmy częścią. Możemy to osiągnąć dzięki bliskiej współpracy z Publicis Media, dając młodym przedsiębiorcom możliwości trudne do osiągnięcia w normalnych warunkach. Wspólnie oferujemy im jeszcze większe szanse na rozwój, dzięki dotarciu do najbardziej innowacyjnych międzynarodowych przedsiębiorstw – mówi Diana Koziarska, CEO ReaktorWarsaw.

W ramach współpracy startupy działające w obszarze branży komunikacji marketingowej będą miały możliwość nawiązania bliskich relacji z firmami o światowym zasięgu i w ten sposób rozwijać się we własnych obszarach działania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się