Publicis rozbudowuje dział kreacji

Po pięciu latach przerwy Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do działu kreacji agencji reklamowej Publicis. Bartosz Jeglejewski objął funkcję Senior Copywritera, a Tomasz Ziemiański Senior Art Directora.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Jako team kreatywny pracują ze sobą od 8 lat. Do Publicis Poland wrócili z agencji Scholz&Friends Warszawa. W swoim dorobku mają kampanie reklamowe przygotowywane m.in. dla Opla, Vectry, PGE, Nationale-Nederlanden, Renault, Rzeczpospolitej, Biedronki, Kauflandu i Orange.

Za swoje prace otrzymali nagrody na takich konkursach jak KTR, Innovation i Golden Drum. W agencji Publicis będą pracowali przy projektach realizowanych między innymi dla Orange.

„Bardzo się cieszę, że Bartosz i Tomasz zdecydowali się do nas wrócić. Witamy z powrotem!” – powiedział Marek Gargała, CEO agencji Publicis Poland i dodał: „Ostatnie miesiące to okres szczególnie intensywnego rozwoju naszej agencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zdobyliśmy trzy nowe budżety – Prudential, BGŻ Optima oraz Winiary (Nestlé) – nie tracąc żadnego z dotychczasowych klientów. Ci coraz częściej powierzają nam obsługę swoich marek w regionie Europy Centralnej i Środkowej, czego przykładem są projekty, które zaczęliśmy wdrażać w 2016 roku dla Procter & Gamble, PGT czy Chipita. Coraz większe portfolio realizowanych jednocześnie kampanii wymaga zwiększenia zatrudnienia i sięgnięcia po doświadczonych specjalistów, którzy zapewnią Klientom agencji jakość i skuteczność na najwyższym poziomie.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj