Publicis Worldwide Poland realizuje kampanie dla Berlinek od 2013 roku. Ich skuteczność została potwierdzona aż 4 srebrnymi statuetkami Effie, w tym także nagrodą w kategorii Long Term Marketing Excellence.
– Bardzo dziękujemy firmie Animex za okazane zaufanie i cieszymy się na kontynuację owocnej współpracy. Wygrany przetarg jest dla nas dowodem na to, że wypracowana wspólnie z klientem koncepcja strategiczna i kreatywna, realizowana konsekwentnie na przestrzeni lat, może ciągle przynosić wymierne efekty. Stworzona platforma komunikacyjna, z Berlinkami w roli bohaterek historii opowiadanych z przymrużeniem oka, pozwoliła na zdobycie serc i lojalności klientów, a przede wszystkim na uwolnienie potencjału marki. Zostało to już potwierdzone nagrodami Effie. Z naszej strony dołożymy starań, by tak było i tym razem – powiedziała Dagmara Gadomska, general manager Publicis Worldwide Poland.
Zobacz również
Start nowej kampanii Berlinek zaplanowany jest na sierpień 2022 r.