Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem

Publicis Worldwide Poland wprowadził nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”.
O autorze
1 min czytania 2023-05-23

Filarem zmiany jest fundamentalna wartość agencji – CIEKAWOŚĆ, która pobudza kreatywność i napędza jej działania, motywuje do zadawania trudnych pytań i „łączenia kropek”, inspiruje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i kreatywnych odpowiedzi. CIEKAWOŚĆ jest w centrum nowego pozycjonowania i wyznacza kurs Publicis Worldwide.

– Jesteśmy przekonani, że CIEKAWOŚĆ może mieć znaczący wpływ na wzrost biznesu, niezależnie od jego obecnej skali, bo pozwala spojrzeć na wyzwania biznesowe z bardzo różnych perspektyw. Dzięki ciekawości razem z naszymi Klientami rozwijamy ich marki i na tysiąc sposobów wykorzystujemy nasze zdolności do tworzenia nieoczywistych rozwiązań – używamy do tego autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną interpretacją danych – powiedziała Dagmara Gadomska, dyrektorka generalna Publicis Worldwide Poland.

Nowemu pozycjonowaniu agencji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, osadzona w popularnych trendach w designie. Łączy dwie palety kolorystyczne, ciepłych barw symbolizujących energię, emocje i witalność oraz chłodnych barw reprezentujących technologię i analitykę danych. Obie palety w połączeniu tworzą zaskakujący i mocny duet. Kluczowymi elementami identyfikacji są: sygnet z literą „P” z logo Publicis, dynamiczne, wielowymiarowe i adaptacyjne kształty oraz rotujący claim: „Curiosity creates growth/brands/relationships/business i results”.

– Działamy na rynku od lat, czas opowiedzieć o sobie coś nowego. Postawiliśmy wszystkie karty na CIEKAWOŚĆ – wartość, z którą się identyfikujemy i która napędza nasze działania. Jesteśmy gotowi wspierać nietuzinkowych ludzi, odkrywać nowe trendy, kreatywnie używać nowych technologii i tworzyć niezapomniane doświadczenia. Zapraszamy wszystkich na naszą nową, bardzo „dopaminową” stronę internetową oraz do kontaktu z ciekawym nowych wyzwań zespołem. Stwórzmy razem coś naprawdę ciekawego – powiedziała Dagmara Witek – Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj