Publio.pl – internetowa księgarnia oferująca e-booki, audiobooki i prasę elektroniczną udoskonaliła swój serwis. Od 12 stycznia br. nowa odsłona Publio.pl dostępna jest w wersji desktopowej oraz na urządzeniach mobilnych.
– Mam nadzieję, że nowy serwis spodoba się naszym klientom – ich uwagi i opinie są dla nas najważniejsze. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dlatego wszelkie zmiany ułatwiające zakupy – technologiczne oraz związane z funkcjonalnościami strony – są niezbędne – mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.
Zobacz również
Dzięki odświeżeniu serwisu zakupy na Publio.pl stały się szybsze i wygodniejsze – użytkownicy mogą teraz przejść do zakupu, klikając na przyciski pojawiające się automatycznie po najechaniu kursorem na okładkę książki. Usprawniona została także wyszukiwarka – nie tylko podpowiada wyszukiwane zwroty, ale umożliwia też przeszukiwanie bogatych zasobów księgarni np. według ceny lub w zakresie cenowym.
Odświeżona została również szata graficzna Publio.pl, a strona główna serwisu została poszerzona. Pasek menu jest teraz zawsze widoczny na górze strony, a swoje stałe miejsce znalazła w nim m.in. lista Top 20 bestsellerów Publio.pl. W związku z rosnącym zainteresowaniem czytelników tytułami prasowymi w wersji cyfrowej na stronie głównej pojawiła się także strefa dedykowana prasie elektronicznej.
Zespół Publio.pl na każdy dzień bieżącego tygodnia przygotował specjalne promocje towarzyszące zmianie strony – m.in. już dzisiaj 12 e-booków dostępnych będzie w cenie 12 zł przez 12 godzin. Dodatkowo codziennie od wtorku do piątku inny e-book Wydawnictwa Agora będzie do pobrania za darmo w godzinach 19:00-23:00.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z okazji odświeżenia serwisu zespół Publio.pl przygotował również zabawne wideo promujące księgarnię.
Słuchaj podcastu NowyMarketing