W ramach kampanii marka PUMA zrealizowała sesję zdjęciową z lokalną ambasadorką Karoliną Gilon.
– Cali Wedge to totalnie mój styl. Mogę założyć je do wszystkiego – tak samo do sukienki jak i spodni dresowych. I w miasto! – mówi Karolina.
Zobacz również
Elementem wyróżniającym nowy model PUMA jest wysoka podeszwa, na której osadzona została konstrukcja buta. Cholewka buta zawiera elementy wykonane z syntetycznej skóry, a na języku umieszczono materiałową metkę.
Podszewkę wykonano jest z oddychającej siatki oraz sztucznej skóry dla dodatkowej wygody.
Globalną ambasadorką tego modelu jest Selena Gomez, która od kilku sezonów jest związana z marką.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Cali Wedge to idealny sposób na podkreślenie pewności siebie. Dzięki grubej platformie czuję, że jestem wysoka jak na obcasach, jednocześnie zachowując komfort moich ulubionych sneakersów – mówi Selena Gomez.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowe PUMA Cali Wedge dostępne są już w sprzedaży w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.