PUMA, KOCHÉ i AC Milan prezentują nowe stroje inspirowane wirtualnym światem

PUMA, AC Milan oraz KOCHÉ przedstawiają kolekcję kapsułową, stworzoną wokół czwartego kompletu meczowego Milanu. Koszulka zawiera pikselową interpretację ikonicznych czerwonych i czarnych pasów klubu.
O autorze
2 min czytania 2023-02-23

8-bitowe stroje

W nadchodzącym sezonie paryska marka KOCHÉ zinterpretuje dziedzictwo AC Milan w nowej kolekcji inspirowanej stylem ulicznym. Jej elementy powstały przy wykorzystaniu najnowszych technologii, które zapewniają ubraniom najwyższą wydajność, zarówno na boisku, jak i poza nim. W kolekcji znajdą się m.in. czwarty zestaw meczowy AC Milan, zestaw bramkarski oraz kurtka przedmeczowa.

Wzór koszulki przedmeczowej został zainspirowany wirtualnym światem. Klasyczne czarno-czerwone paski powstały przy wykorzystaniu pikseli, które przywodzą na myśl 8-bitową grafikę. Całość projektu dopełniają złote akcenty.

– Piksele to atomy cyfrowych obrazów. Mogą przywodzić na myśl 8-bitowe gry, nostalgiczne grafiki z wczesnych lat istnienia internetu, a także przybierać współczesną formę w postaci awatarów, które są tak widoczne w dzisiejszej popkulturze – mówi Marco Mueller, senior head of product line management apparel licensed w PUMA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ideą współpracy PUMA, KOCHÉ i AC Milan jest połączenie świata cyfrowego z realnym. W ramach kolekcji, poza unikatowym wzorem odzieży sportowej, powstały też cyfrowe projekty naklejek na samochody i koła, które zostaną dodane do gry Rocket League 8 marca. Po raz pierwszy w historii kolory europejskiego klubu pojawią się w grze studia Psyonix.

AC Milan x KOCHÉ

– Czwarty zestaw meczowy zaprojektowany przez PUMA i KOCHÉ idealnie odzwierciedla dążenia AC Milan do bycia pionierem i wyznacznikiem trendów. Dzięki unikalnemu połączeniu naszych czerwono-czarnych barw ze złotem oraz nowoczesnemu wzornictwu, zestaw ten łączy w sobie dziedzictwo i innowację, a także jest świadectwem zdolności AC Milan do łączenia piłki nożnej i mody w autentyczny sposób – mówi Casper Stylsvig, chief revenue officer w AC Milan.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Praca nad tą kultową koszulką była dla mnie wielkim zaszczytem. Jestem fanką piłki nożnej, a AC Milan jest jednym z najbardziej ikonicznych klubów piłkarskich wszech czasów. Jestem bardzo dumna, że stroje projektowane we współpracy z KOCHÉ zapiszą się w historii klubu. Możliwość zagłębienia się w DNA AC Milan i reinterpretacja czarno-czerwonych pasów były prawdziwą przyjemnością – dodaje Christelle KOCHER, założycielka i dyrektorka kreatywna KOCHÉ.

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE oraz technologii dryCELL, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy. Wszystkie koszulki są wykonane z materiałów pochodzących w 100% z recyklingu, poza obramowaniami i elementami ozdobnymi, co stanowi krok w stronę lepszej przyszłości.

Z okazji premiery nowego zestawu meczowego, PUMA, AC Milan i KOCHÉ organizują specjalny pop-up store w Mediolanie od 23 do 25 lutego, podczas Milan Fashion Week.

Kolekcja PUMA x AC Milan x KOCHÉ jest dostępna od dziś w sklepach PUMA, na PUMA .com, na KOCHE.fr, w sklepach AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych.

Nowa koszulka PUMA x AC Milan x KOCHÉ zadebiutuje w niedzielę 26 lutego, podczas meczu z Atalantaną na San Siro w meczu Serie A. Żeńska reprezentacja AC Milan będzie nosić nową koszulkę w pierwszym etapie półfinału Coppa Italia przeciwko drużynie AS Roma.