Ta wiosna nie może zacząć się bardziej stylowo. Kultowa marka Puma świętuje 75. urodziny z nową, wyjątkową kolekcją kapsułową dostępną w ofercie CCC. Obuwie, odzież i dodatki w nowoczesnym sportowym stylu odnajdziesz w salonach stacjonarnych, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Skierowana do kobiet kolekcja kapsułowa Puma to kwintesencja modowych hitów i streetwearowych klasyków. Nowoczesne formy i stonowana kolorystyka pozwolą na zabawę sportową modą na co dzień. Ciekawym akcentem w kapsule jest wykorzystanie klasycznej zieleni, która pojawia się również w jubileuszowej kampanii marki Puma z okazji tegorocznej 75. rocznicy powstania marki.
Zobacz również
Kapsuła FOREVER.PLAY przykuwa wzrok charakterystycznymi flatformami w klimacie lat 90., które wzbiją każdy zestaw na wyżyny stylu. Gruba podeszwa to nie tylko stabilna i wygodna podstawa, ale i silny modowy akcent w sportowych stylizacjach.
Puma doskonale przygotowała się na wiosenno-letni sezon, stąd w kolekcji znalazły się w krótkie kolarki, luźne szorty i odsłaniające brzuchy topy. Stylowe crop topy, sportowe staniki czy wygodne legginsy z wysokim stanem z powodzeniem znajdą swoje zastosowanie w casualowych stylizacjach. Nowa kolekcja Pumy wpadnie w oko wszystkim, którzy lubią puszczać wodze modowych fantazji, tworząc odważne i nieszablonowe połączenia z wykorzystaniem sportowych elementów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolekcję kapsułową dopełniają akcesoria mocno osadzone w klimacie mody ulicznej, a wśród nich stylowe bucket haty i bejsbolówki. Torby z dużym logo przygotowano w rozmiarach mini, midi i maksi. Na którą się zdecydujesz?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię promującą kapsułę Puma x CCC uchwycił w obiektywie duet fotografów Tatiana + Karol. Za sportowe stylizacje odpowiada Ewelina Gralak, jedna z najzdolniejszych polskich stylistek, bezbłędnie łącząca styl ulicy z modowymi akcentami.
Kolekcja kapsułowa Puma dostępna jest w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.