KidSuper Studios to pochodzący z Brooklynu kolektyw artystyczny założony przez projektanta Colma Dillane’a. W swoich pracach artyści KidSuper rzucają nowe, świeże spojrzenie na streetwear poprzez oryginalny styl, muzykę oraz sport. Ich współpraca z marką PUMA polega na połączeniu piłkarskiej energii z wyjątkowością i innowacyjnością świata sztuki.
– Połączenie sił z PUMA było dla nas naturalne, zawsze szukałem inspiracji dla naszych produktów w piłce nożnej. Ale najbardziej ekscytująca jest dla mnie historia marki, właśnie to było wyjątkowe w tej kolekcji. PUMA ma za sobą ponad 70 lat projektowania – nie ma nic bardziej inspirującego niż stare fotografie Pele, na których wygrywa Puchar Świata mając na sobie ich kultowe buty. Chcę stworzyć markę, która może mieć udział w tak ważnych momenty – mówi Colm Dillane.
Zobacz również
Kolekcja wyróżnia się klasycznym krawiectwem, odważnymi nadrukami, żywymi kombinacjami kolorów i charakterystyczną estetyką KidSuper Studios. Kluczowe elementy ich wspólnej linii to dopasowana marynarka, spodnie, koszulki z grafiką, bluzy, akcesoria oraz buty.
Ręcznie rysowane szkice nawiązujące do piłki nożnej zostały użyte w graficznych nadrukach na całej powierzchni garnituru PUMA x KidSuper Tailored. Jednorzędowa marynarka posiada zapięcie na dwa guziki, naszyte kieszenie z przodu oraz górną kieszeń na lewej piersi. Spodnie zostały wyposażone w dwie przednie i jedną tylną kieszeń z lamówką, a także elastyczny pas ze szlufkami dla większego komfortu. Nie zabrakło również koszulki piłkarskiej, dostępnej w wersji z jaskrawymi lub czarnymi paskami.
Obuwie z kolekcji PUMA x Kidsuper Studios posiada surowy wygląd z „niewykończonymi” krawędziami, odsłoniętą pianką oraz zygzakowatymi przeszyciami i szwami. Barwne akcenty to połączenie nadruków, bazgrołów i haftowanych elementów w wielokolorowej palecie retro. Artyści KidSuper wzięli na warsztat takie modele jak: Style Rider, Nitefox, Cell Dome Sock, Oslo City oraz Wilo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing